tc47 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hm, skal kanskje gi hockey en 5 min. sjanse til da Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hm, skal kanskje gi hockey en 5 min. sjanse til da Pittsburgh Penguins har de to beste spillerne i verden på laget, så du får ta en titt Sidney Crosby og Evgeni Malkin. Nr 2 og 1 i poengligaen sålangt i sesongen Nr 87 og 71 hvis du skulle lure Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Er Malkin en av de beste, dahamn! Fyren er jo bare 22 år! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Er Malkin en av de beste, dahamn! Fyren er jo bare 22 år! Crosby er muligens bedre, og han er 87-modell Ble kaptein som 19-åring. Vant poengligaen som 19åring, førte laget til Stanley Cup-finalen i våres hvor det ble tap mot Red Wings. Er ganske sykt for meg som Pens-fan å ha både Malkin og Crosby på samme lag. Pens mangler uansett førstekeeper Fleury, samt de to beste forsvarerne Gonchar og Whitney, men har gjort det veldig bra uten de. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Pittsburgh Penguins har de to beste spillerne i verden på laget, så du får ta en titt Sidney Crosby og Evgeni Malkin. Nr 2 og 1 i poengligaen sålangt i sesongen Nr 87 og 71 hvis du skulle lure Remember The Old Days, When Eric Lindros Ruled The Ice (IHvertfall ifølge bruttern, og dessuten så var det vanskelig å få han på en av Hockey-kort samlingene) Hockey går rett og slett for fort, når du ser Hockey så aner du ikke hvor Ballen (Oi Pucken) blir av, spesielt i NHL, frem og tilbake, side til side, og Vips ifølge kommentatoren ble det mål "Jøje meg, det var et fint mål" Da er det godt å komme tilbake å se en italiensk kamp gitt Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Er Malkin en av de beste, dahamn! Fyren er jo bare 22 år! Du er russer. Right? Faenmeg et helt sykt hockeyland. Malkin, Ovechkin, Kovalchuk, Datsyuk :o Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 iRoman er russer jepp Litt ukrainer og, da. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Pittsburgh Penguins har de to beste spillerne i verden på laget, så du får ta en titt Sidney Crosby og Evgeni Malkin. Nr 2 og 1 i poengligaen sålangt i sesongen Nr 87 og 71 hvis du skulle lure Remember The Old Days, When Eric Lindros Ruled The Ice (IHvertfall ifølge bruttern, og dessuten så var det vanskelig å få han på en av Hockey-kort samlingene) Hockey går rett og slett for fort, når du ser Hockey så aner du ikke hvor Ballen (Oi Pucken) blir av, spesielt i NHL, frem og tilbake, side til side, og Vips ifølge kommentatoren ble det mål "Jøje meg, det var et fint mål" Da er det godt å komme tilbake å se en italiensk kamp gitt Man blir fort vandt til pucken når man ser et par kamper, slet med det i starten jeg og, men nå ser jeg veldig mange kamper i året. Eric Lindros var god han, men han klarte aldri å holde hodet oppe, noe som gjorde at han ble voldtatt av Scott Stevens flere ganger. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 iRoman er russer jepp Litt ukrainer og, da. Faen det er rett og slett ikke mulig at det ikke er han kisen i klassen min. Han heter Roman, er fra Russland, og er halvt Ukrainsk. Verden er sjuk. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Er Malkin en av de beste, dahamn! Fyren er jo bare 22 år! Du er russer. Right? Faenmeg et helt sykt hockeyland. Malkin, Ovechkin, Kovalchuk, Datsyuk :o Yeah. Er ikke så stor hockey-fan selv, men kjenner til noen av navna. Hockey er veldig populært i Russland og har vært det i mange mange år. Vi utnytter isen så godt vi kan. Edit: Jeg er bare kvart da, Giallo, så det er ikke så sykt alikevel. Endret 5. desember 2008 av iRoman Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 iRoman er russer jepp Litt ukrainer og, da. Faen det er rett og slett ikke mulig at det ikke er han kisen i klassen min. Han heter Roman, er fra Russland, og er halvt Ukrainsk. Verden er sjuk. Hehe, er du seriøs nå? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Syk youtube video Night, faktisk gøy å se på, haha. Men faen, ouch. Endret 5. desember 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Man blir fort vandt til pucken når man ser et par kamper, slet med det i starten jeg og, men nå ser jeg veldig mange kamper i året. Eric Lindros var god han, men han klarte aldri å holde hodet oppe, noe som gjorde at han ble voldtatt av Scott Stevens flere ganger. Seriøst, slike klipp gjør meg bare pissd på Sporten Hockey. Forbanna idioter hvorav enkelte har som jobb å skade/ødelegge andre/spillet (Host: Tollefsen). Husker fortsatt da LSI (Lokalt Hockey lag) mekka et fotball lag, midt på vinteren for å joine en fotballcup, og hvorfor? For å skade fotballkidsa. Til og med treneren innrømte dette i ettertid. Heldigvis så var jeg en eminent skuespiller (Oh Yeah!), så jeg klarte alltid å hoppe, løpe eller smyge meg unna, men det endte med at alle ville ta meg pga mine "sjåvinister". Jeg er fortsatt stolt av det jeg gjorde i den kampen, 4 røde kort fikk dem bare på prøve å skade meg, What Can You Say? Am Unbeatable Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Man blir fort vandt til pucken når man ser et par kamper, slet med det i starten jeg og, men nå ser jeg veldig mange kamper i året. Eric Lindros var god han, men han klarte aldri å holde hodet oppe, noe som gjorde at han ble voldtatt av Scott Stevens flere ganger. Seriøst, slike klipp gjør meg bare pissd på Sporten Hockey. Forbanna idioter hvorav enkelte har som jobb å skade/ødelegge andre/spillet (Host: Tollefsen). Da har du misforstått sporten. En slik hit er lovlig faktisk, det var et clean open ice hit, det finnes også ulovlige hits, men den der var lovlig. Slik er sporten bare. Mannfolksport. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Litt ekstrem er sporten da, selvom den er ganske maskulin ja. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Da har du misforstått sporten. En slik hit er lovlig faktisk, det var et clean open ice hit, det finnes også ulovlige hits, men den der var lovlig. Slik er sporten bare. Mannfolksport. Kort sagt Ishockey er en sport for misslykka boksere Seff, viste jeg at det var lov, men isteden for å gjøre meg glad så kjenner jeg bare neven krymper sammen og jeg får lyst til å gi han fyren en skikkelig neve. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Da har du misforstått sporten. En slik hit er lovlig faktisk, det var et clean open ice hit, det finnes også ulovlige hits, men den der var lovlig. Slik er sporten bare. Mannfolksport. Kort sagt Ishockey er en sport for misslykka boksere Seff, viste jeg at det var lov, men isteden for å gjøre meg glad så kjenner jeg bare neven krymper sammen og jeg får lyst til å gi han fyren en skikkelig neve. Scott Stevens var en hardraus, i tillegg til å være blant de beste D-men på 90-tallet. De som slåss er som regel 4rekkespillere, ubetydelige spillere egentlig, bare så det er sagt. Og der var det 1-0 Pens Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Fri eller skulk på deg i mårra? "I've heard that Stamford Park has arguably the best pitch in the Premiership. Well...not entirely suprising considering all the sh*t that has been on there." "Q: Why did Chelsea go on the stock exchange? A: To prove that crap can float." Ikke så morsome egentlig, men syntes Chelsea har sluppet litt billig unna mitt vrede sålangt denne sesongen. Endret 5. desember 2008 av The Game Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Ser fortsatt ikke hvorfor den ble fjerna, du vet godt at jeg liker det litt gayish. God damn noen av dere som har Spotify? Herregud for et fantastisk program. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Unless its Comfy - its not me. Det jeg trodde ja. Men eneste som mangler er at du skal høre på hip hop. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=549033 - Bullshit, var ingen tvil om hvem som fortjente det i år. Endret 5. desember 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå