Delvis Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Rødt? Romerspilleren(stempling) Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. oktober 2016 Del Skrevet 3. oktober 2016 "Åpner for 48 lag i fotball-VM FIFA-president Gianni Infantino utelukker ikke å utvide VM-sluttspillet i fotball for menn til 48 nasjoner. Han vil at det skal la seg gjøre ved å legge på en omspillsrunde før gruppespillet tar til. Infantino ønsker at de 16 best rangerte lagene går rett til puljespillet. – De neste 32 skal så spille om de 16 andre plassene. Det skal skje tre dager tidligere, sa Infantino mandag. Samme mann har tidligere sagt at han vil ha 40 lag med i VM. nå går han et skritt lenger." Høres ut som bra prioritering av penger for en rekke mindre nasjoner. Brenne av millioner på å spille en kamp på sommeren? Lenke til kommentar
Curumo Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Moro for mindre fotballnasjoner, så klart. For oss nordmenn som sannsynligvis ikke kommer dit (ja, jeg er fortsatt salty) vil det bare føre til enda flere kjedelige kamper. Jeg liker fotball meget godt, men jeg har bedre ting å gjøre en deilig sommerkveld enn å se Bosnia-Iran, Sør-Korea-Bolivia og lignende. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Moro for mindre fotballnasjoner, så klart. For oss nordmenn som sannsynligvis ikke kommer dit (ja, jeg er fortsatt salty) vil det bare føre til enda flere kjedelige kamper. Jeg liker fotball meget godt, men jeg har bedre ting å gjøre en deilig sommerkveld enn å se Bosnia-Iran, Sør-Korea-Bolivia og lignende.Hvorfor er slike kamper kjedelige? Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Du kan jo gjette?Sure Lenke til kommentar
Espp Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Fordi nivået er helt ræv. Har absolutt bedre ting å gjøre enn å se sirupfotball med null taktisk forståelse eller ekstremt lav teknisk utførelse. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Fordi nivået er helt ræv. Har absolutt bedre ting å gjøre enn å se sirupfotball med null taktisk forståelse eller ekstremt lav teknisk utførelse.Som Tippeligaen ? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 (endret) Ja, akkurat som Tippeligaen, indisk fotball, svensk fotball, kvinnefotball etc.. Etc.. Etc.. E: noen har taktisk forståelse, det er klart, men da med enormt lavt teknisk utførelse. Endret 4. oktober 2016 av Espp Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Ja, akkurat som Tippeligaen, indisk fotball, svensk fotball, kvinnefotball etc.. Etc.. Etc.. E: noen har taktisk forståelse, det er klart, men da med enormt lavt teknisk utførelse. Du er lite intersert i Tippeligaen? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Absolutt null interessert i Tippeligaen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Som Tippeligaen ? Forskjellen er at vi (Les: De fleste Nordmenn) har et forhold til Tippeligaen og spillerne som spiller i ligaen. Det er derimot ekstremt få i Norge som bryr seg som Bolivia eller Iran. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Sør-korea har da levert temmelig greit de siste tre vm-rundene. Lenke til kommentar
Curumo Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 (endret) Hvorfor er slike kamper kjedelige? Som MartinF skriver er det en kombinasjon av nivå og mangel på tilknytning til disse lagene, for ikke å nevne all eksponeringen vi blir utsatt for under VM. Når det går flere kamper på tv hver dag og man lever i en fotballboble blir terskelen for å se kamper mellom lag jeg ikke har noen nevneverdig tilknytning til (emosjonell, beundringsmessig eller lignende) hevet. Nå hadde jeg ikke hatt noe imot å ha Bosnia-Iran på tv-en - jeg kan ikke love at jeg hadde fulgt med i 90 minutter - men når det går en Tyskland-kamp to timer før og en England-kamp like etter, vil jeg heller bruke disse to timene når Iran-Bosnia går til å gjøre noe annet. EDIT: Skrivefeil. Endret 4. oktober 2016 av Curumo Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Som Tippeligaen ?Forskjellen er at vi (Les: De fleste Nordmenn) har et forhold til Tippeligaen og spillerne som spiller i ligaen. Det er derimot ekstremt få i Norge som bryr seg som Bolivia eller Iran.Selvfølgelig. Argumentet at nivået spiller den største rollen er ofte galt. Spiller datteren din på kvinnefotball, spiller nivået mindre rolle for de fleste. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Argumentet at nivået spiller den største rollen er ofte galt. Spiller datteren din på kvinnefotball, spiller nivået mindre rolle for de fleste. For meg spiller det argumentet all rolle. Er ofte med å støtter onkelungene mine, selv om nivået er lavt - så det argumentet er litt rart. Da stiller jeg opp for dem og for det sosiale, ikke for å bli begeistret over fotballen. Jeg lar meg rive med uansett da.. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 To spillere fra Sparta Praha skal ha hånet en kvinnelig assistentdommer under / etter kamp etter en godkjent offside som førte til mål. Keeperen skal blant annet ha sagt: "I min verden hører kvinner til foran komfyren - ikke på en fotballbane". Det er ventet en streng reaksjon fra disiplinærutvalget, men i mellomtiden har klubben selv tatt afære. De to spillerne må trene med damelaget til Sparta Praha og direktøren i klubben sier det slik selv: "Det er visse grenser man ikke skal gå over. Derfor skal de to spillerne trene med kvinnelaget vårt, for å se at de kan være nyttige også borte fra komfyren" - Adam Kotalik Passende straff syns jeg og regner med at de får noen kamper karantene i tillegg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå