Jotun Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 85 1 - 1 ANTONSSON. FCK får endelig uttelling på en corner. Jarstein blir knust av Antonsson i lufta - og dermed er vi like langt. Hvem er VI???? FcKøbenhavn og RBK? Det er hvertfall ikke meg det er snakk om her! æsj! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Fordi Rosenborg er på tryne om dagen! FOR EN SJANSE!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hoho. Den der skulle ha havnet i målet! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Nå er de vel definitivt ute vel??? Håper det, så slipper vi den optimismen i avisene som iløpet av 90+15 minutter alltid ender i fordervelse... Er lei av overvurderte RBK nå... Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) John Peluuuuuu. Faen. Jaja, fornøyd jeg, vi spiller uavgjort og Solbakken kan bare holde kjeft. edit: Ja, vi er ute, men kan ikke si RBK har vært særlig overvurdert i år. Endret 4. desember 2008 av vanquish Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Faen ta Pelu. Kjipt han ikke putter der!!! Da er vi ute da Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Nå er de vel definitivt ute vel??? Med ett poeng på fire kamper? Jepp, nå er de ute. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Haha, gjorde Jarstein tabbe igjen? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 "Favoritt keeperen" til Nightkeeper strikes again! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hahaha, nå skjønner han vel fortsatt ikke hvorfor Rbk er på keeperjakt Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Nå er de vel definitivt ute vel??? Med ett poeng på fire kamper? Jepp, nå er de ute. To faktisk! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 "Favoritt keeperen" til Nightkeeper strikes again! Såvidt meg bekjent så gjorde han ikke en tabbe i denne kampen, eller i forrige kamp. Anti RBK-folk vil sikkert kalle det for tabber... Og hvem har sagt han er favorittkeeperen min? Sier seg selv at jeg har sansen for Jarstein siden han var Norges beste keeper da han spilte for klubben min vel? Tar han gjerne tilbake i Odd jeg, så kommer han garantert til å bli Norges beste igjen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Anti RBK-folk vil sikkert kalle det for tabber... Og VG. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Anti RBK-folk vil sikkert kalle det for tabber... Og VG. Står vel direkte ikke at det var tabbe? Har ikke sett målet, men har lest på andre foraer at det ikke var noen tabbe. Anyways Points: Jeg har ingenting å underholde deg med nå. Jeg har småfeber, har spilt guitar hero, har en grei døgnrytme. Dagens høydepunkt var at mamma hadde kjøpt Gilde krydderskinke til meg, og jeg gleder meg til å se Pens - Canes på C+ om 10 min Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hvorfor ellers skrive "Aj, Aj, Jarstein"? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hvorfor ellers skrive "Aj, Aj, Jarstein"? Hvor står det? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Trykk på linken min i den posten der jeg skrev "Og VG". Evt. her igjen: http://www.vg.no/sport/fotball/ Endret 5. desember 2008 av tc47 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Trykk på linken min i den posten der jeg skrev "Og VG".Evt. her igjen: http://www.vg.no/sport/fotball/ Ah, okei. Det er nemlig en annen overskrift på hovedsiden Tar han tilbake i Odd jeg, lett Hockey på c+ nå, anbefales. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå