Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har tro på det går bra i Sverige neste uke. Sløvt atså få er engasjert i Norsk fotball til CL og sånt.

Problem fks pga treningskamp med liverpool?? Skjønner ingenting. Selv syns jeg dette var mer interessant enn EM finalen.

Siden det er meg du sikter til, så var TVen på og jeg fikk med meg hele kampen til RBK. ;)

Og som sesongkortholder på Fredrikstad stadion, vil jeg gjerne ikke bli beskyldt for å ikke følge med på norsk fotball. ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ok skjønner. Ja sorry det er bare meg som ikke bryr meg noen clubber egentlig, tenker bare at det er interessant med Norske mot utenlandske lag mtp utvikling av norsk fotball osv. 

Sønderjyska - Strømsgodset på Tv2 sport 18,55

PAS - Odd vet jeg ikke om går noe sted. Anatagelig ikke.
Lenke til kommentar

En interessant kamp. Godset burde ungått siste målet hvertfall men hadde bra omgang med et par store sjanser. Det skuddet til Keitar hadde fortjent gått inn, men heroik redning av danske keeper som skadet seg farlig. Greit nok.
Det børe være god chans hjemme for godset.

Lenke til kommentar

Sitat fra VG:

--Rosenborg møter enten APOEL Nikosia eller The New Saints i tredje kvalifiseringsrunde om de forsvarer 3-1-ledelsen mot Norrköping.

Godset trakk serbisk og polsk motstand, mens Odd trakk Markus Henriksens AZ Alkmaar. --

Dette til opplysning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...