Delvis Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Onsdag er det CL kvalik mellom Rosenborg og Norrkjøping. Viasat 4. Gleder meg til den jeg. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Onsdag er det CL kvalik mellom Rosenborg og Norrkjøping. Viasat 4. Gleder meg til den jeg. Det kan bli litt morsomt faktisk. Den krasjer nok med treningskampen til Liverpool, men for gløtte litt på begge samtidig. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 (endret) Rodgers da... Endret 13. juli 2016 av OhEasy Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Nå kan de angre. Tror det var dumt av dem å sparke Dailha. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Gøye kamp på lerkadal. RBK valser over svenskene Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Jævlig unødvendig det målet til svenskene... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Har tro på det går bra i Sverige neste uke. Sløvt atså få er engasjert i Norsk fotball til CL og sånt.Problem fks pga treningskamp med liverpool?? Skjønner ingenting. Selv syns jeg dette var mer interessant enn EM finalen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Nå snakker vi, 8 millioner i uka for å bo i en drittby i Kina. Ca. fire ganger så mye som Messi tjener i uka, det. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Wtf? En helt vanvittig sum! Jaja, går han ikke for den summen, går han kanskje ikke etter pengene (eventuelt føler han at han har nok!) Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Har tro på det går bra i Sverige neste uke. Sløvt atså få er engasjert i Norsk fotball til CL og sånt. Problem fks pga treningskamp med liverpool?? Skjønner ingenting. Selv syns jeg dette var mer interessant enn EM finalen. Siden det er meg du sikter til, så var TVen på og jeg fikk med meg hele kampen til RBK. Og som sesongkortholder på Fredrikstad stadion, vil jeg gjerne ikke bli beskyldt for å ikke følge med på norsk fotball. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Som Liverpool supporter prioriterer man glatt en treningskamp i forhold til Rosenborg kvalikk til cl, hvertfall hvis man ikke er RBK supporter... Ærlig talt. 3 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Ok skjønner. Ja sorry det er bare meg som ikke bryr meg noen clubber egentlig, tenker bare at det er interessant med Norske mot utenlandske lag mtp utvikling av norsk fotball osv. Sønderjyska - Strømsgodset på Tv2 sport 18,55 PAS - Odd vet jeg ikke om går noe sted. Anatagelig ikke. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Jeg kan stå fram: Jeg driter i norsk fotball på generell basis. 2 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Og nå var det Valsvik.. Jævla viker Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 En interessant kamp. Godset burde ungått siste målet hvertfall men hadde bra omgang med et par store sjanser. Det skuddet til Keitar hadde fortjent gått inn, men heroik redning av danske keeper som skadet seg farlig. Greit nok.Det børe være god chans hjemme for godset. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Det er hjemme vi er best. Så resultatet er sånn sett overkommelig. Jeg har absolutt troa. Skal på kampen også. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 Sitat fra VG: --Rosenborg møter enten APOEL Nikosia eller The New Saints i tredje kvalifiseringsrunde om de forsvarer 3-1-ledelsen mot Norrköping.Godset trakk serbisk og polsk motstand, mens Odd trakk Markus Henriksens AZ Alkmaar. -- Dette til opplysning. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 Er evt. Apoel / TNS siste kvalik før CL-gruppespill eller er det enda en etter det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå