Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Copa America begynner idag!

Alle som ikke har skole eller jobb og kan være opp til sent på natta må følge med på Copa. Mye fetere enn EM.

Alle som ikke har skole eller jobb og kan være hjemme midt på dagen må følge med på EM på EM. Mye fettere enn Copa

 

Heldigvis finnes det DVR

Lenke til kommentar

Personlig søker jeg bare opp Copa América på Google også kommer det opp en jævla fet oversikt med CET-tider og oversiktelig plan. Her er uke 1. 

 

Alle copa-kamper vises på Viaplay om man har det, finnes selvsagt andre måter å se det på da igjennom streams som jeg selv bruker siden jeg ikke har viaplaykonto. 

 

http://www.tvkampen.com/fotball/ har en oversikt for øvrig. 

Lenke til kommentar

 

 

Copa America begynner idag!

Alle som ikke har skole eller jobb og kan være opp til sent på natta må følge med på Copa. Mye fetere enn EM.

Alle som ikke har skole eller jobb og kan være hjemme midt på dagen må følge med på EM på EM. Mye fettere enn Copa

 

Heldigvis finnes det DVR

 

 

Skal de sende EM i Usa JJ?

Lenke til kommentar

Personlig søker jeg bare opp Copa América på Google også kommer det opp en jævla fet oversikt med CET-tider og oversiktelig plan. Her er uke 1. 

 

Alle copa-kamper vises på Viaplay om man har det, finnes selvsagt andre måter å se det på da igjennom streams som jeg selv bruker siden jeg ikke har viaplaykonto. 

 

http://www.tvkampen.com/fotball/ har en oversikt for øvrig. 

 

Bruker den funksjonen en del selv ja, men det sto ikke noe om kanaler. Fant ut at de vises på Viaplay.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...