Jakobk Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Tusen takk Syntes oppriktig synd i RvP! Får vondt av karriæren hans de siste par årene. Han trenger en heftig selvtillitsboost Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Syntes oppriktig synd i RvP! Får vondt av karriæren hans de siste par årene. Han trenger en heftig selvtillitsboost Karma. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Karma? Han vant jo ligaen etter å ha forlatt Arsenal. Vil ikke kalle det karma. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 (endret) Forresten! Anbefaler folket her inne å se på den stolte ligaen Tyrkisk Süper Lig. Jeg har begynt å kjede meg med Premier League, Serie A, Bundesliga etc etc, så i år gjorde jeg et lite prøveprosjekt der jeg prøvde å se på flere ligaer. Endte opp med å se mye på Portugisisk, Russisk og Tyrkisk liga. Süper Lig var mildt sagt den feteste av de. Du vet aldri hva du får, men du får alltid se en heeeelt spinnvill stadionkultur - uansett hvilke lag du ser på. Mye røde kort også, det er moro - så absolutt. Eskisehirspor rykka ned fra superligaen i siste serierunde og de regelrett brant ned hele stadion på grunn av det. Hvordan er det mulig å IKKE elske tyrkisk super liga? https://twitter.com/BreatheSport/status/732628028052791296 Hvem kan vel si nei til Caykur Rizespor - Konyaspor på en lørdags ettermiddag? Endret 26. mai 2016 av Mchansern 3 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Playoff-finalen i League Two er i gang! AFC Wimbledon - Plymouth. Utrolig hva AFC Wimbledon har gjort de siste 14 årene. Er utvilsomt den klubben jeg ønsker opp i dag. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 (endret) Wimbledon tar ledelsen ti minutt før slutt! Dette er stort! EDIT: Målet til Lyle Taylor som sender AFC Wimbledon til himmels: https://streamable.com/9qlk Endret 30. mai 2016 av MartinF Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Ni min på overtid får AFC Wimbledon straffe, Akinfenwa tar den og scorer i sin siste match for klubben! Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Playoff-finalen i League Two er i gang! AFC Wimbledon - Plymouth. Utrolig hva AFC Wimbledon har gjort de siste 14 årene. Er utvilsomt den klubben jeg ønsker opp i dag.Wimbledon er en klubb jeg ønsker så høyt opp som mulig. Fulgt dem i en god stund. Fantastisk historie. Tenk deg oppgjørene mot MK Dons neste sesong! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Ni min på overtid får AFC Wimbledon straffe, Akinfenwa tar den og scorer i sin siste match for klubben!Siste match? Nei! :o Solgt videre opp eller calling it quits? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 (endret) Siste match? Nei! :o Solgt videre opp eller calling it quits? Får ikke ny kontrakt. Er nok ikke god nok for neste nivå. Var at best deres tredje beste spiss denne sesongen. Holder bare 20–25 min i hver match. Herlig type, ekte kultikon, men han er nok ferdig i Wimbledon. Endret 30. mai 2016 av MartinF Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Kjipt. FIFAs sterkeste spiller. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 EM 2016 Prediction Championship Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Copa America begynner idag! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Kunne tenkt med veldig se USA - Colombia. Midt på natten. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Draktene til Skottland mot Frankrike: Jesus. Robert the Bruce ville grått i hjel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå