Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forresten! Anbefaler folket her inne å se på den stolte ligaen Tyrkisk Süper Lig. Jeg har begynt å kjede meg med Premier League, Serie A, Bundesliga etc etc, så i år gjorde jeg et lite prøveprosjekt der jeg prøvde å se på flere ligaer. Endte opp med å se mye på Portugisisk, Russisk og Tyrkisk liga.

Süper Lig var mildt sagt den feteste av de. Du vet aldri hva du får, men du får alltid se en heeeelt spinnvill stadionkultur - uansett hvilke lag du ser på. Mye røde kort også, det er moro - så absolutt. 

Eskisehirspor rykka ned fra superligaen i siste serierunde og de regelrett brant ned hele stadion på grunn av det. Hvordan er det mulig å IKKE elske tyrkisk super liga? 

https://twitter.com/BreatheSport/status/732628028052791296

Hvem kan vel si nei til Caykur Rizespor - Konyaspor på en lørdags ettermiddag? 

Endret av Mchansern
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Playoff-finalen i League Two er i gang! AFC Wimbledon - Plymouth. Utrolig hva AFC Wimbledon har gjort de siste 14 årene. Er utvilsomt den klubben jeg ønsker opp i dag.

Wimbledon er en klubb jeg ønsker så høyt opp som mulig. Fulgt dem i en god stund. Fantastisk historie.

Tenk deg oppgjørene mot MK Dons neste sesong!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ni min på overtid får AFC Wimbledon straffe, Akinfenwa tar den og scorer i sin siste match for klubben!

Siste match? Nei! :o

Solgt videre opp eller calling it quits?

Lenke til kommentar

Siste match? Nei! :o

Solgt videre opp eller calling it quits?

Får ikke ny kontrakt. Er nok ikke god nok for neste nivå. Var at best deres tredje beste spiss denne sesongen. Holder bare 20–25 min i hver match. Herlig type, ekte kultikon, men han er nok ferdig i Wimbledon.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...