Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Etter Wimbledon og Cardiff forstår jeg godt om engelske klubber er svææært skeptiske til å ansette norske managere...

Ikke minst Wolves og Blackburn. Men Deila har vist mer i Skottland enn Solskjær, Berg og Solbakken hadde gjort før de kom til Championship.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Deila har ikke vist en dritt. Røk mot Legia som hadde brukt en ulovlig spiller i CL-kvaliken, ble tildelt seieren for så å ryke mot Maribor i playoffen. Denne sesongen røk de mot Midtjylland i CL-kvalik før de ble pisset på i EL-gruppa til Molde.

Nok en oppskrytt norsk manager som bør holde seg til Tippeligaen eller dansk fotball. Har ingen verdens ting å gjøre i PL, og i hvert fall ikke i Championship som er den jevneste ligaen i verden.

Lenke til kommentar

VI må snakke om at AC Milan presterte å fremføre en slags haka-dans i dag, foran oppgjøret mot Carpi. 

Dette er det verste jeg har sett på en fotballbane noensinne, uansett. Flauheten sprer seg i kroppen som kreft på siste stadium.

Jeg sitter igjen med utrolig mange spørsmål. Det første er HVORFOR, det andre er hvem var det som fant på dette og det tredje er: brukte de lang tid på det? Altså det er jo mange på Milan som ikke akkurat er hjernekirurger, vi snakker jo Kevin Prince og Balotelli her så jeg regner med at vi snakker tosifret antall timer med koreografisk øving. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...