Emils. Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 (endret) Han spiller fortsatt på Real Madrid da. Tatt ut i troppen mot Levante. Har også vært grei på et rævva norsk landslag. Hvor mye forventer folk av en 17 åring? Messi var forresten 17 år og 3 mnd når han debuterte for Barcelona og 17 år og 10 mnd når hans første mål ble scoret. Selvfølgelig lett å forsvare alt vedrørende Messi når man ser hva han har oppnådd. Poenget er heller ikke å sammenligne Ødegaard mot Messi, men å poengtere alderen til Ødegaard. Endret 1. mars 2016 av Emils. 5 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 (endret) PSG med en 9-0 seier mot Troyes i dag. Ligamestere med 8 kamper igjen. Daaaamn. Endret 13. mars 2016 av OhEasy Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Fransk liga er ødelagt... Denne tweeten av Wikestad sier sitt Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Spillerne er jo kun på PSG for å ha mulighet til å nå langt i CL. Franske ligamesterskapet betyr like mye som et diplom fra McDonalds. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 PSV-supportere kaster mynter etter rumenske tiggere mens de ler og filmer http://www.tv2.no/sport/8142889/ Selv om flere forbipasserende forsøke å stanse det som utspilte seg, ble det ropt «olé» høylytt hver gang en mynt ble kastet. – De ble behandlet som dyr, sier Ángel Rendón, en lærer som var vitne til det som utspilte seg. – De sloss om penger mens nederlenderne bare lo, sier Rendón ifølge Nå vil den nederlandske klubben identifisere og straffe synderne. – PSV vil gjøre sitt ytterste for å finne menneskene som har forårsaket disse hendelsene, og om vi identifiserer dem vil de få problemer. PSV vil ta de nødvendige grepene, som kan inkludere utestengelse fra stadion eller strengere straffer. Det bør være veldig klart at det ikke er noen plass for folk som dem, fortsetter Gerbrands. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Nederlandske fans er jo søppel. Utrecht sine hardcore fans er jo nazi. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Ikke bare her i Norge vi er lei av rumenske tiggere mao... 2 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Fy faen jeg får direkte vondt i meg. Fatter ikke at folk kan bedrive slik atferd, fotballfans eller ikke. Jævla idioter hele gjengen! Jeg hadde gått derfra, fortere enn svint. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Det som hver gang overrasker meg er at det ikke bare er en eller to stykker, men en hel bøling og ingen ser ut til å ville stoppe det. Det er det samme i hver situasjon; dette her, toghendelsen, de som fullstendig ramponerte en uterestaurant og truet eieren. Hva faen er greia når 20-30-40 stykker som ikke har annet til felles enn at de heier på samme lag opptrer så utrolig usmakelig. Det skjer jo som oftest på bortekamper og det har vel noe med at det generelt sett er de mer hardcore supporterne som reiser på bortekamper og at de føler seg friere. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Det er vel lettere å gjøre slike ting i grupper enn å være 1-2 personer. Det er nok derfor man gang på gang ser at det er større grupper som bedriver slik oppførsel. Ser for meg at de girer hverandre opp. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Det som er mest sjokkerende er at dette er godt voksne mennesker. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 24. mars 2016 Del Skrevet 24. mars 2016 Jævla kreft. Triste nyheter.. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Zenit 1 Daily Mail 0 6 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Deila ferdig, ingen shocker det. ting gikk bakover. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Han fikk ikke nok penger å rutte med for å hente inn gode nok erstattere. Håper han kan få en jobb i Championship eller PL! Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Etter Wimbledon og Cardiff forstår jeg godt om engelske klubber er svææært skeptiske til å ansette norske managere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå