Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

RBK går ikke videre, dette var deres første mål i gruppespillet og det er deres siste kamp. Har gått over 300min uten mål. Tviler sterkt på at de vinner denne kampen også, for å være ærlig.

Og de har fått litt hjelp fra dommeren, som bl.a har snytt danskene for straffe og gitt RBK en dubious goal, da det for meg så ut som Roar Strand (?) var i offside. Men helt dønn ufortjent er det ikke at RBK leder, de har løftet seg etter ydmykelsen mot Valencia.

Lenke til kommentar
RBK går ikke videre, dette var deres første mål i gruppespillet og det er deres siste kamp. Har gått over 300min uten mål. Tviler sterkt på at de vinner denne kampen også, for å være ærlig.

Og de har fått litt hjelp fra dommeren, som bl.a har snytt danskene for straffe og gitt RBK en dubious goal, da det for meg så ut som Roar Strand (?) var i offside. Men helt dønn ufortjent er det ikke at RBK leder, de har løftet seg etter ydmykelsen mot Valencia.

Klart vi ikke går videre, men som en kommentar til overestående innlegg vil jeg tro de færreste RBK supportere ser på laget som verdensmestere etter denne dritthøsten.

Nå er det kamp igjen.

Lenke til kommentar
Vinner vi 3 - 1 i dag må det skje noe merkelig.

Næææh. Hvorfor det? Hadde vi utnyttet sjangsene hadde vi minst leda med såpass mange mål?! Bare legg merke til minde ord nå ^^,

Hadde vi utnytta sjansene hadde vi knust St. Etienne, og fått en langt bedre plassering i tippeligaen. Det er jo det vi ikke klarer, å utnytte sjansene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...