Alastor Skrevet 23. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Så sosialt som dette forumet nå er blitt, og så mange brukere som går på tvers av tråder, låner andres tråder osv - så er det en ting som er rimelig tydelig. Dette forumet trenger en skravletråd! Og, den skal dere få her og nå . Intensjonen er enkel, i denne tråden snakkes det om alle kamper som går, hvordan det går og ikke går med ulike lag, mål som scores osv - altså ALL generell fotballprat som ikke passer inn i ditt eget lags egen tråd! NB: PERSONANGREP OG KRANGLING VIL BLI SLÅTT EKSTREMT HARDT NED PÅ! Så, fyr løs, er bare å starte å skrive. Fortsett gjerne på off-topic-samtaler fra de andre trådene om dere ønsker det. Men - dette er ikke en generell skravletråd, det skal handle om FOTBALL. Endret 25. oktober 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 23. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2008 Loool! Må bli den første til å kommentere - Before Tc47 1 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2008 Nice, ikke en dårlig idee Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 23. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2008 Alastor spammer alle fotball trådene om denne siden Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 23. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2008 Godt tiltak, og problembarna er alt på plass ser jeg Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 23. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2008 Var det meningen at det skulle stå "For all things in football" i tittelen, Alastor? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2008 Hahaha. For all things football! Og Archon, frekk? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2008 Nice. Nå slipper vi all mye off-topic i de andre trådene. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 23. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2008 Godt tiltak, og problembarna er alt på plass ser jeg Ja Tc47, den var kun berettiget til deg Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Seriøst, dere kan ikke deres engelsk om dere ikke kjenner til "for all things ....". Det er et utrykk som brukes rett og slett . EDIT: Ny regel er lagt til øverst forresten. Endret 23. oktober 2008 av Alastor Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 23. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg kan min engelsk, men uten "in" høres det bare feil ut. Beklager hvis jeg ikke skjønte uttrykket ditt. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 23. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2008 Hvor fantastisk er ikke denne tråden? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2008 Åjaaa skjønner det nå Alastor. Og ja, jeg ville sagt jeg er bedre i engelsk enn norsk så det er vel ikke et problem Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 23. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2008 EDIT: Ny regel er lagt til øverst forresten. Oh, den regelen føler jeg var litt hard, "dette er ikke en generell skravletråd" - what is it then? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 23. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Jeg går gjennom så mye stress for å fylle 17 i går, og blir først nå siktet på som problemBARN? something is wrong Du får ha gratulerer med gårsdagen da, selv om du fortsatt et år til er et barn edit etter nye regler: Fotball er gøy! Endret 23. oktober 2008 av archongamer Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2008 Hvor fantastisk er ikke denne tråden? Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 23. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2008 Sweetness, trenger en slik tråd. Får å få fotballsamtale på gang kan jeg komme med en påstand; Gerrard er verdensbeste mtidbanespiller. Gogogo! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 23. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2008 Du får ha gratulerer med gårsdagen da, selv om du fortsatt et år til er et barn You living in the past Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Jeg går gjennom så mye stress for å fylle 17 i går, og blir først nå siktet på som problemBARN? something is wrong Du får ha gratulerer med gårsdagen da, selv om du fortsatt et år til er et barn edit etter nye regler: Fotball er gøy! Hm, takk. Er klar over det, er ikke mann før jeg har et papir i plast som lar meg kjøre bil! Sweetness, trenger en slik tråd. Får å få fotballsamtale på gang kan jeg komme med en påstand; Gerrard er verdensbeste mtidbanespiller. Gogogo! Xavi for min del Endret 23. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 23. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2008 Xavi for min del Skal ikke si noe navn, Cuz yah now Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå