Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

17 minutes ago, KANE2009 said:

Hva mener du her egentlig? Den europeiske fansen er per definisjon internasjonal. 

Den lokale fansen som klubben tidligere var til for er ikke like viktige lenger. Klubbene vil heller promotere seg internasjonalt og da er nok kamper i andre land en måte å gjøre det på. Ønsket om å spille tellende kamper i USA eller Asia blir nok bare større.

Endret av Reg2000
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Det er helt vilt at han ikke blåste øyeblikkelig, han hadde perfekt oversikt over situasjonen. Den der var veldig stygg.  Det klareste røde kortet jeg har sett på lang, lang, lang tid.

Lenke til kommentar
Skrevet (endret)
BIlly Bones skrev (22 timer siden):

Michael Oliver unnlot å gi rødt kort i denne situasjonen før VAR grep inn.

Mateta ble i dag skrevet ut av sykehuset etter å ha fått sydd 25 sting i hodet.

Oliver gjør så mye rart generelt sett. Han er enten komplett inkompetent og inkonsekvent eller så, ja, jeg vet ikke.

Endret av KANE2009
Lenke til kommentar
KANE2009 skrev (På 3.3.2025 den 20.38):

Oliver gjør så mye rart generelt sett. Han er enten komplett inkompetent og inkonsekvent eller så, ja, jeg vet ikke.

Han fremstår verfall ikke som en av Premier Leagues mest erfaren dommere, til tross for at han har dømt 300+ kamper.

Lenke til kommentar
jjkoggan skrev (6 timer siden):

Den første halftime show på VM2026

FIFA President Gianni Infantino has confirmed that the 2026 men’s World Cup final will feature a halftime show for the first time in tournament history.

Det MÅ jo være fordi finalen går i USA og de er jo vandt med sånne show i pausen. Nekter å tro at dette er noe som kommer til å finne sted senere utenfor USA.

• Liker 1
Lenke til kommentar
RookieNO skrev (1 time siden):

Det MÅ jo være fordi finalen går i USA og de er jo vandt med sånne show i pausen. Nekter å tro at dette er noe som kommer til å finne sted senere utenfor USA.

Blir det et problem hvis det skjer senere utenfor USA?

Endret av jjkoggan
Lenke til kommentar
jjkoggan skrev (5 timer siden):

Absolutt ikke. Det er bare ikke kultur for det utenfor USA. Tror heller ikke fotballsupportere generelt ønsker det, det drar jo ingen ekstra tilskuere til kampene. Kampene det er aktuelt for blir uansett alltid utsolgt.

Er det noe Europa ikke ønsker å hente fra USA (blandt utrolig mange andre ting om dagen) så er det fotballkulturen!

• Liker 1
Lenke til kommentar
jjkoggan skrev (6 timer siden):

Matta er til og bli spilt fotball på, ikke for å bli marsjert på og å ha konserter på, og alt i løpet av 15 minutter, så det er et mulig problem for gresset.

Uansett sporten er underholdende nok, og i pausen liker folk å kjøpe pils å å litt knask, ikke se på aldrende musikere blotte de grusomme brystene sine.

• Liker 1
Lenke til kommentar
RookieNO skrev (5 timer siden):

Absolutt ikke. Det er bare ikke kultur for det utenfor USA. Tror heller ikke fotballsupportere generelt ønsker det, det drar jo ingen ekstra tilskuere til kampene. Kampene det er aktuelt for blir uansett alltid utsolgt.

Er det noe Europa ikke ønsker å hente fra USA (blandt utrolig mange andre ting om dagen) så er det fotballkulturen!

Hva ellers er galt med fotballkulturen i usa?  Jeg antar du snakker om NFL, ikke MLS fordi MLS fans kopierer europeere.  

Lenke til kommentar
10 minutes ago, jjkoggan said:

Hva ellers er galt med fotballkulturen i usa?  Jeg antar du snakker om NFL, ikke MLS fordi MLS fans kopierer europeere.  

Det handler nok mer om en million stopp i spillet og massevis av reklamepauser underveis i kampen ville jeg tro og ikke så mye om fankulturen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...