Brann89 Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Vurderer å lage kamptråd for den kampen. Støtter den Har verken kanalen eller data, så hadde v?rt kjekt å få oppdatering her inne:) Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Hvilken kanal går den på? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Hvilken kanal går den på? Canal+ Fotball. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 jeg har kanalen, men jeg betaler ikke for den så får vel ikke sett den uansett Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Det er vel ulovlig å henvise til streamer her på forumet? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Det er vel ulovlig å henvise til streamer her på forumet? Det er ikke så populært akkurat Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Det var dumt. Ellers kunne jeg delt ut et par linker. Endret 17. august 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Regner med at de som ønsker seg den form for linker, også vet hvor de kan finnes Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Brighton vinner igjenn, borte. Hatt`s off, kan vi allerede nå få en "Blackpool" omigjenn? Jeg så dem live året før de rykket opp, morrsomt de gjør det godt nå. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Faens Leicester altså, andre gang på fem dager at jeg ryker på de på oddsen. Kjøpt seg et bra lag my ass. Moro med 20.45-kamper i forbindelse med CL igjen tho. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Velkommen til Barcelona, Cesc. Makan til idioti. edit: http://yfrog.com/kies0gqj Endret 17. august 2011 av Vestaa Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Nesten kvalmt å se hvordan Cesc feirer etter 20ish min. spill for Barca. Og Marcelo er en favoritt hos meg, men det der var bare hodeløst. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Det var dumt. Ellers kunne jeg delt ut et par linker. Trikset er enkelt: Du lager en rebus slik at de andre brukerne kan tenke seg fram til linken. Da vil du ikke linke til noe ulovlig, samtidig som de andre får kost seg. Var en bruker som gjorde dette leeeenge. Fantastisk smart mann igrunn! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Huseklepp til Engelsk fotball. Bra for Norsk fotball og bra for Huseklepp selv! http://www.tv2.no/sport/fotball/england/huseklepp-enig-med-portsmouth-3560357.html Tyder på at dette nå er bekreftet og overgangen er helt i orden. Huseklepp får trøye nr. 10 i Pompey. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Godt for han at han kom seg ut av suppa i Italia! 1 Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Har et veldig inntrykk av at italiensk og tyrkisk fotball er noe man vil holde seg så langt unna som mulig, både som spiller og klubb. 1 Lenke til kommentar
Samara Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Har et veldig inntrykk av at italiensk og tyrkisk fotball er noe man vil holde seg så langt unna som mulig, både som spiller og klubb. Men å få heie litt på lag fra nevnte land, er vel greit? Galatasaray Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Godt å få Huseklepp vekk fra Bari , makan til useriøs klubb skal man leite lenge etter. Unner Huseklepp dette og ønsker han suksess i England Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 (endret) ..Og der var Falcao (og Ruben Micael) klar for Atlético, førstnevnte kan komme opp i 47mln€ med diverse klausuler - Micael kommer for 5mln€. Micael sendes umiddelbart på lån til Zaragoza. Endret 18. august 2011 av Lucky Luciano Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Har et veldig inntrykk av at italiensk og tyrkisk fotball er noe man vil holde seg så langt unna som mulig, både som spiller og klubb. Men å få heie litt på lag fra nevnte land, er vel greit? Galatasaray Ja hvis du liker hooligans som dreper uskyldige supportere så er Galatasaray laget... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå