ole_marius Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) første punkt.. viste ikke helt hvor jeg kunne poste dette. dette er problemet mitt, når jeg logger meg på hotmail.com og logger inn får jeg en melding om å oppgradere min firefox 3.0.3 til den nye versjon(?) woot!!! får det andre kan jeg ikke skrive meldinger det jeg skal originalt skrive, og jeg kan heller ikke sende filer siden jeg aldri kan komme meg til det punktet der jeg skal hente fila Endret 23. oktober 2008 av ole_marius Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hotmail fungerer fint her i både Opera 9.60 og FF3.03. For dog beskjed om å oppdatere jeg også. Forøvrig ser jeg ikke helt hva dette har med Linux å gjøre da du har samme problemene i Windows? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Fungerer fint her også. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 har også prøvd galeon med samme resultat Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Galeon er naa basert paa Firefox's Gecko saa var kanskje ikke den beste aa teste med, pröv heller Opera/Midori eller en hvilket som helst nettleser ikke basert paa Gecko. Endret 23. oktober 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hmm, hadde litt av det samme problemet i Opera 9.6 - første gang jeg var innom hotmailadressen min på 3 år. Det var ett eller annet som sto å lastet og ikke ble ferdig. Da jeg trykket på stopp-knappen, fikk jeg skrive i hovedfeltet. Jeg fikk lastet opp (1) fil før jeg trykket stopp. Etter å ha trykket stopp fikk jeg ikke trykket send. Det var en haug av "cannon convert undefined to object"-etc-feil. Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Er det ikke slik at Hotmail IKKE støtter POP3 også? Med andre ord er det kanskje greit å konvertere til et annet e-postsystem etterhvert. Microsoft er vel kun interessert i at dette fungerer under «Live-konseptet», så da skulle vel de rette signalene være sendt.... Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hotmail fungerer ikke under google chrome heller. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 funker ikke i opera heller. ser ut som det var den opdateringen til hotmail som kverka bruken. jaja... får sette meg inn i thunderbird Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 ok.... når jeg kjører firefox's windows versjon over wine kan jeg sene mail Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg anbefaler deg å begynne å bruke Thunderbird. Je ggjør det selv med en hotmail-konto under Hardy. Funker veldig bra. Det går faktisk raskere å laste ned eposter enn det gjorde med Live under XP. En glimrende guide for å sette opp Hotmail-kontoer med Thunderbird her: http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=7...ghlight=WebMail Last ned filen i første post. (odt) Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 ok, jeg feilet. her er hva jeg gjorde steg for steg slik som jeg tolket det. jeg forandret alt til engelsk så hva gjorde jeg feil? steg 1: installerte thunderbird steg 2: installerte begge pluginene steg3: forandret portene i webmail til 1100 og 2500, restartet maskinen steg 4: sjekket om alle domenene funket og de gjorde det steg 5: lagde en email bruker steg6: your name: Ole Marius Svendsen eamail adresse: [email protected] steg7: skrev localhost og trykte neste steg8: incoming username: [email protected] outcoming username: [email protected] neste steg9: account name: [email protected] steg 10: dro inn på valgreiene og valgte port 1100 steg 11: dro til outgoing server og trykte add steg12: servername: localhost port: 2500 username: [email protected] use securd connection: no steg13: restarte steg 14: skrive inn passordet mitt som jeg bruker når jeg logger meg på hotmail.com steg15: for denne beskjeden.... sending of password did not secceed. mail server localhost responded: negative vibes from [email protected] så hva nå? Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Har du endret passord nylig? Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 nei, den har vært konstant i 8 år nå, Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Toppen av ironi: Jeg fikk samme probelmet nå over natta! Lastet ned epost igår, nå funker det ikke:S Bruker du ubuntu 8.04? Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 ubuntu 8.10 Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 sorry, jeg sitter fast selv, jeg... du kan kanskje følge denne tråden som jeg har startet om emnet.. http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=971605 Lenke til kommentar
PinguShow Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Å der ser det ut til att vi har grunnen.. http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=522296 Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 microsoft synd at ikke google mail ekisterte da jeg oppdrettet msn konton min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå