bjaesp Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hei! Jeg forstuet min tommel for 1,5 uker siden. Den ble bedre og bedre de første 5 dagene, men nå blir den ikke bdre lenger. Jeg har trent håndball med den. Hva skal jeg gjøre? Stoppe å trene håndball en stund? Gå til lege? Når jeg presser på sidene av tommelen fra midten og ned gjør det vondt. Det er også vondt å bøye den helt ned. Håper på GODE svar Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Fikk noe lignende i volleyball. Det gikk to uker før den var nogenlunde bra, og da spilte jeg null "hånd"-ballspill i dette tidsrommet. Uheldigvis fikk jeg enda en hard ball i en uheldig vinkling, og forstuet den igjen, men det er en annen historie. Lenke til kommentar
bjaesp Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 Tusen takk for svar Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Ingen vits å dra til legen. Ingenting de får gjort (hvis den ikke er brukket, hoppet ut av ledd osv.). Det som gjelder er å holde skadestedet i ro. Ihvertfall prøve å unngå støt og mye bevegelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå