DeNile Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Har ikke tid til å teste betaer for tiden. Så kos dere med beta-koden min. ED7G-37BP-R6G2 Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 har forsatt key, send meg ein PM:) Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Den første som poster logoen til Manchester United og skriver "Dette laget suger hardt"! Vinner en kode. Husk, store bokstaver. Jeg er ikke helt sikker på om koden fungerer , men trolig gjør den det. Lykke til. :!: Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 DETTE LAGET SUGER HARDT!! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Fantastisk! Det vakreste som finnes. Pm sendt Endret 25. oktober 2008 av Paisley Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Den første som poster logoen til Manchester United og skriver "Dette laget suger hardt"! Vinner en kode. Husk, store bokstaver. Jeg er ikke helt sikker på om koden fungerer , men trolig gjør den det. Lykke til. :!: Hvorfor i HELVETE sendte jeg deg key? .... Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Den første som poster logoen til Manchester United og skriver "Dette laget suger hardt"! Vinner en kode. Husk, store bokstaver. Jeg er ikke helt sikker på om koden fungerer , men trolig gjør den det. Lykke til. :!: Hvorfor i HELVETE sendte jeg deg key? .... Haha Trodde du skjønte jeg var LFC supporter pga. nicket og sign. Men beklager hviss det ble for støtende. EDIT: Jeg endret min forrige post, til det bedre for din del naturligvis. :!: Endret 25. oktober 2008 av Paisley Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Tar gjerne en kode jeg. Så er bare sende om du har noe til overs. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Den første som poster logoen til Manchester United og skriver "Dette laget suger hardt"! Vinner en kode. Husk, store bokstaver. Jeg er ikke helt sikker på om koden fungerer , men trolig gjør den det. Lykke til. :!: Hvorfor i HELVETE sendte jeg deg key? .... Haha Trodde du skjønte jeg var LFC supporter pga. nicket og sign. Men beklager hviss det ble for støtende. EDIT: Jeg endret min forrige post, til det bedre for din del naturligvis. :!: Hmm Når jeg skrev det hadde akkuart Everton utlignet til 1-1 sent i kampen, så jeg var litt seriøs! Men nå som det har gått noen timer, vel, jeg er forstatt lei meg og liker ikke det du fikk han til å gjøre for key Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Har en key jeg fikk via Qore, så den må nok hentes via US account, men den skal fortsatt fungere på EU konto etterpå. PM meg. (Gir kun til gjengangere her på forumet, ikke nyregistrerte). Edit: Ga min til Henry9. Endret 25. oktober 2008 av XDamage Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Jøssenamm, fikk en til av noen: CHP8-52BC-2N34 Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Jeg har en kode! Førstemann som poster en link til noe som får meg til å le får den Endret 26. oktober 2008 av Einar'n Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Førstemann som skriver alfabetet baklengs får den jeg har til overs. God bless flere eposter. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 tetebafla evt. Å Ø Æ Z Y X W V U T S R Q P O N M L K J I H G F E D C B A Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg tar gjerne imot en jeg! Har gleda meg en del til Resistance 2 for å si det sånn.. Så hvis noen har, så kan dere sende en melding på PS3 til Shaper_87, eller PM meg på forumet! Hadde vært utrolig takknemmlig! Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Jeg har en kode! Førstemann som poster en link til noe som får meg til å le får den Mange som liker disse her : http://www.youtube.com/watch?v=6TLY1t1_oII Endret 26. oktober 2008 av Crumpler Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg har en kode! Førstemann som poster en link til noe som får meg til å le får den Mange som liker disse her : http://www.youtube.com/watch?v=6TLY1t1_oII Ok, du får den Lenke til kommentar
Minus Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Jeg har ingen beta-key, ei har jeg noen god grunn til hvorfor jeg skal få en, men her er en morsom film som kanskje vil få en med en ekstra key til å smile og bli glad, for så å sende en til meg. Her er link: Jeg har forøvrig nettopp kjøpt meg PS3, ikke mer enn en måned gammel. Endret 26. oktober 2008 av Goodkat Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Gir bort én Beta-key til den første som gjetter hvor mange jeg har akkurat nå, kan bare gjette én gang De/den andre får jeg finne på noe annet gøy med Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Gir bort én Beta-key til den første som gjetter hvor mange jeg har akkurat nå, kan bare gjette én gang De/den andre får jeg finne på noe annet gøy med 98 stk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå