kamil83 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Mulig å få en key ??? har spilt ener`n og syns den var dritbra... hadde vært dødskult ! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Mulig å få en key ??? har spilt ener`n og syns den var dritbra... hadde vært dødskult ! Svar riktig her så får du key av meg.. EDIT: Ingen som ville ha en nøkkel, nei...? Endret 23. oktober 2008 av Mokko Lenke til kommentar
eddie1 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 har noen en kode til meg please send pm Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Den som svarer meg på pm hva ln(sqrt(epi)/pi er får den.Kan svare her i tråden også. En nøkkel altså. Ingen som vil ha nøkkel altså? . Med utregning, ingen kalkulator. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Trykk her så har du en nøkkel om 5 min https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=12237794 Lenke til kommentar
markusgs Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Kan hende jeg deler ut en i morgen, skal først sjekke med noen kompiser om de vil ha den. Til dere som ba om kode før 21.50 (ca.), hvorfor svarte dere ikke på konkurransen(?) til Gamer? Lenke til kommentar
kamil83 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Mulig å få en key ??? har spilt ener`n og syns den var dritbra... hadde vært dødskult ! Svar riktig her så får du key av meg.. EDIT: Ingen som ville ha en nøkkel, nei...? lars 22juli Felles00 ???? Mulig å få en key ??? har spilt ener`n og syns den var dritbra... hadde vært dødskult ! Svar riktig her så får du key av meg.. EDIT: Ingen som ville ha en nøkkel, nei...? lars 22juli 1994 Felles00 ???? Lenke til kommentar
Jext Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg gir bort en key om noen vil ha en hyllest til meg i signaturen sin i en tid fremover. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Mulig å få en key ??? har spilt ener`n og syns den var dritbra... hadde vært dødskult ! Svar riktig her så får du key av meg.. EDIT: Ingen som ville ha en nøkkel, nei...? lars 22juli Felles00 ???? Mulig å få en key ??? har spilt ener`n og syns den var dritbra... hadde vært dødskult ! Svar riktig her så får du key av meg.. EDIT: Ingen som ville ha en nøkkel, nei...? lars 22juli 1994 Felles00 ???? Mangler årstall, gitt.. Jaja, du skal får Key-en, du Endret 23. oktober 2008 av Mokko Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Vops! Hadde da ENDA EN KODE! Så, den som... - Finner ut hva jeg heter til fornavn - Når jeg er født - Hva PSN-IDen min er ..og.. - Er raskest til å svare.. Får den! Lars 22. Juli 1994 Felles00 gi meg kode da (Y) Endret 23. oktober 2008 av Hjelmn Lenke til kommentar
dannad Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Førstemann som gir meg en betanøkkel vinner! Premien er hemmelig... Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Helvete, da! Skal jeg gi den til han som svarte tidlig, men litt galt, og som jeg sa skulle få den, eller til han som svarte litt senere, men riktg..? EDIT: Sendte koden til begge to, dvs "Første-mann-til-å-laste-ned"... Si fra den som greier det, da Endret 23. oktober 2008 av Mokko Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 hmm. . så tdet er en slik tråd allerede ja. . har 3 stykker jeg. . noen som suger etter de? Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Helvete, da! Skal jeg gi den til han som svarte tidlig, men litt galt, og som jeg sa skulle få den, eller til han som svarte litt senere, men riktg..? EDIT: Sendte koden til begge to, dvs "Første-mann-til-å-laste-ned"... Si fra den som greier det, da 20Mb lastet ned sålangt så tusen takk for kode Mokko Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Hvem av dere to (Hjelmn og kamil83) fikk startet nedlastingen, da...? EDIT: Smart å poste mens du skriver, gitt.. Bare hyggelig Endret 23. oktober 2008 av Mokko Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) denne posten ble overflødig.. Endret 23. oktober 2008 av Hjelmn Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 hmm. . så tdet er en slik tråd allerede ja. . har 3 stykker jeg. . noen som suger etter de? Skulle veldig veldig gjerne hatt en key jeg. Har vært på jobb i hele dag, så ikke fått med meg denne beta utdelingen. Lenke til kommentar
............... Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 hmm. . så tdet er en slik tråd allerede ja. . har 3 stykker jeg. . noen som suger etter de? veldig Lenke til kommentar
8ball Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 hmm. . så tdet er en slik tråd allerede ja. . har 3 stykker jeg. . noen som suger etter de? Ser for meg en lang og kjedelig Fredags kveld i morgen. Kunne jo vært morsomt å spillt litt Resistance 2. Så om du fortsatt har en til over, så ønsker jeg med en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå