Dec Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Aktiv bruker av forumet tar gjerne imot en key til Resistance 2:) Edit: Jeg har mottat en kode nå! Endret 23. oktober 2008 av Dec Lenke til kommentar
MrL Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Greit jeg gjør det enkelt, den første som skriver dette baklengs får koden "MRLG er snill og gir meg en kode!" PS: Må/bør være en som ikke har kode fra før av.. Endret 23. oktober 2008 av MrLG Lenke til kommentar
toazty Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) "edok ne gem rig go llins re GLRM" har kode... ikke gi den til meg Endret 23. oktober 2008 av toazty Lenke til kommentar
StalkerPrime Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Greit jeg gjør det enkelt, den første som skriver dette baklengs får koden "MRLG er snill og gir meg en kode!" !edok ne gem rig go llins re GLRM Endret 23. oktober 2008 av StalkerPrime Lenke til kommentar
MrL Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Greit, da får StalkerPrime snart en PM Lenke til kommentar
StalkerPrime Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Greit, da får StalkerPrime snart en PM Takk! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 StalkerPrime fikk en kode fra gamer.no alikevel, så da blir det ny "konk": Første som skriver "Jeg vil ha MRLG's kode!!!!!!!!" riktig får koden OG som sagt bør den som skriver det ikke ha en kode fra før av Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 !!!!!!!!edok s'GLRM ah liv geJ Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Har en Resistance 2 Beta key, gi meg en grunn for at du skal ha den, så får du den Lenke til kommentar
ak50224 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg er keen på en. Grunn god nok? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Virker som veldig mange her har fått. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Stolt av Gamer.no av å ha fått tak i keys! Tusen takk! Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg er keen på en. Grunn god nok? Jau Sender deg en PM med hele meldingen jeg Lenke til kommentar
MrL Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 !!!!!!!!edok s'GLRM ah liv geJ Fint, PM sendes straks Lenke til kommentar
gapps3 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Noen som sitter på en nøkkel ?? har utrolig lyst på en nøkkel da jeg digget resistance fom. online ... skal ha dette spillet men brenner etter og teste det nå !!!! (har regget meg de fleste steder uten og få noe kode så langt ) can some one help me .. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Noen som sitter på en nøkkel ?? har utrolig lyst på en nøkkel da jeg digget resistance fom. online ... skal ha dette spillet men brenner etter og teste det nå !!!! (har regget meg de fleste steder uten og få noe kode så langt ) can some one help me .. Sjekk innboksen din Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Noen som har en kode å overse? Vil gjerne ha en grunn til å spille ps3 igjen, er rimelig støvet ned kan du si... Og Resistance 2 ser bare BADASS ut! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Da skal min ekstra-kode bort... Siden MrLG "rappet" min vanlige "Skrive-baklengs-konk", får jeg finn på noe annet Her er konken: - Søk på "Hesteavføring" på Google - Finn treff nr. 17 og legg ut linken her FØRSTE SOM SVARER RIKTIG, VINNER! Lenke til kommentar
gapps3 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Noen som sitter på en nøkkel ?? har utrolig lyst på en nøkkel da jeg digget resistance fom. online ... skal ha dette spillet men brenner etter og teste det nå !!!! (har regget meg de fleste steder uten og få noe kode så langt ) can some one help me .. Sjekk innboksen din Tusen takk !!!! Skylder deg en .. får håpe jeg sitter i samme situasjon en gang så jeg får gitt til bake ! Utrolig bra tiltak av tråd starter forresten Skulle bare hatt litt kjappere linje nå .. sluppet og vente så lenge .. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Da skal min ekstra-kode bort... Siden MrLG "rappet" min vanlige "Skrive-baklengs-konk", får jeg finn på noe annet Her er konken: - Søk på "Hesteavføring" på Google - Finn treff nr. 17 og legg ut linken her FØRSTE SOM SVARER RIKTIG, VINNER! http://victoria-engledensdag.blogspot.com/ yes? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå