Crisz Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hei! Nevn alle trådløse bt tastatur til ps3 (playstation 3) det må være blurtooth ettersom jeg ikke gidder å ha en henge dongle på ps3'en, det skal være realtivt bra design på tastaturet og helst styre flate, som som er på bærbare pcer.... takker for alle svar! Lenke til kommentar
storkers Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 vis du skal vite om alle så anbefaler jeg og søke på kelko eller tilsvarende,regner med det finnes en del blåtann tastatur... jeg kan i allefall anbefale logitech denuvo edge,det har jeg til min ps3 og det er pent,bra og har styreflate.eneste minus er prisen,men jeg mener det er verd hvær en penny. Lenke til kommentar
Crisz Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 Hvet det er et skikkelig fint tastatur har sett på det fler ganger... men koster litt for mye, for bare å bruke på ps3... men jeg har tenkt litt på logitech dinuvo mini, det lille tastaturet med et lokk på... den har også styreplate og er kjempe lite... går nok for det jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå