Vizzy Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Gått ditt personlig . Ikke send e-post !!! La han få et ansikt av deg. Prat med sjefen Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Gått ditt personlig . Ikke send e-post !!! La han få et ansikt av deg. Prat med sjefen Ok, takk! fordi første inntrykk er som regel veldig viktig! Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Nå har du har fått mange gode ider. Jeg vil bare komme med en erfaring fra en tidligere arbeidsplass (lager) som jeg var med og driftet. Vi søkte aldri etter ungdommer og vi hadde alltid noen hos oss. De som fikk jobbe var de som møtte opp personlig. Ved første henvendelse ble det normalt sett avslag, men hvis de la fra seg opplysninger som Vizzy viser til i et tidligere innlegg, ja da var det ofte at vi tok kontakt etterpå. Det var vel de ungdommene som spurte flere ganger vi valgte. Husk likevel å vær litt tilbakeholden og veloppdragenhet. Ikke gi inntrykk av at du kan alt. Det kan virke mot sin hensikt. I tillegg vil jeg anbefale deg å ikke kun prøve på butikker. Prøv også på diverse lager (bygg, grossist, transport, m.m.). Tror det er lettere å få napp der. Lenke til kommentar
Vizzy Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Ja helt klar Tror også det er større sjans å få jobb på Lager Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Ja helt klar Tror også det er større sjans å få jobb på Lager Kk, men det er ikke noe lager nerme meg så jeg må vel holde meg med butikker fordi det er ingen lager nerme meg som jeg vet noe særlig om... Lenke til kommentar
Justitiarius Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Ja helt klar Tror også det er større sjans å få jobb på Lager Kk, men det er ikke noe lager nerme meg så jeg må vel holde meg med butikker fordi det er ingen lager nerme meg som jeg vet noe særlig om... Regner med det er lager på butikkene? Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Ja helt klar Tror også det er større sjans å få jobb på Lager Kk, men det er ikke noe lager nerme meg så jeg må vel holde meg med butikker fordi det er ingen lager nerme meg som jeg vet noe særlig om... Regner med det er lager på butikkene? Ja, det kan hende. Jeg har gitt søknad nå til coop, de sa at de ikke hadde ledig plass enda, men skulle kontakte meg om de trengte det, jeg la til en attest fra dagbladet vis det hjalp. Må nok spørre flere steder. Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 Kanskje jeg burde ta en tur rundt en dag og levere til forskjellige butikker/bedrifter. Hva syntes dere om det? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Er det ikke det vi har sagt hele tiden? Du burde ihvertfall skynde deg nå, for jeg tror det er mange som er ute etter jobb nå osm jula nærmer seg. Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 Ok, skal skrive om min søknad fra coop til de andre hehe. Mye enklere og forterre. Å kopiere 3-4 attester, så får jeg håpe jeg får noe jobb! Håper jeg får noe... Lenke til kommentar
Hammadamin Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Gått ditt personlig . Ikke send e-post !!! La han få et ansikt av deg. Prat med sjefen Ok, takk! fordi første inntrykk er som regel veldig viktig! Hei kunne du sendt meg jobbsøknaden din ?? til meg på mail [email protected] ?? Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 8. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2014 det er jo 6 år siden sånn ca Jeg har desverre ikke den nå. Gått ditt personlig . Ikke send e-post !!! La han få et ansikt av deg. Prat med sjefen Ok, takk! fordi første inntrykk er som regel veldig viktig! Heikunne du sendt meg jobbsøknaden din ?? til meg på mail [email protected] ?? det er nesten 6 år siden, jeg har desverre ikke søknaden. men bare søk på google, mye og finne der. skriv at du er pliktoppfyllende, kommer til tiden, er villig til og lære osv Jeg fikk jobb på Biltema husker jeg. jobbet der litt over 3 år før jeg begynte i lære. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå