BeeGee Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Sliter litt med Far Cry 2 på PS3, spillet hakker èn gang hvert 10 sekund omtrent, skjønner ikke hva som kan være problemet... Noen som kan hjelpe meg?? Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Kanskje en idè å legge ut litt info om din Hardware? Sitter du med Radeon 9800Pro, er det ikke rart det lagger. Men HD4870x2 derimot Edit; Opps, er muligens litt oppslukt av PC versjonen.. Så ikke at du hadde PS3! Da har jeg desverre ikke noe svar. Endret 23. oktober 2008 av Applebee Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Kanskje en idè å legge ut litt info om din Hardware? Sitter du med Radeon 9800Pro, er det ikke rart det lagger. Men HD4870x2 derimot Nå var det jo PS3 han mente da, ikke pc. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Du er ikke alene, BeeGee http://www.farcry2world.com/farcry-2-forum...yer-on-PS3.html Endret 23. oktober 2008 av Thor. Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 Du er ikke alene, BeeGeehttp://www.farcry2world.com/farcry-2-forum...yer-on-PS3.html ...takk for linken, føler meg alltid bedre når jeg ser jeg ikke er alene om et problem! Regner med Ubisoft kommer med en oppdatering snart.. Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 Kanskje en idè å legge ut litt info om din Hardware? Sitter du med Radeon 9800Pro, er det ikke rart det lagger. Men HD4870x2 derimot Edit; Opps, er muligens litt oppslukt av PC versjonen.. Så ikke at du hadde PS3! Da har jeg desverre ikke noe svar. Søren òg... Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Sliter litt med Far Cry 2 på PS3, spillet hakker èn gang hvert 10 sekund omtrent, skjønner ikke hva som kan være problemet... Noen som kan hjelpe meg?? EDIT: Da var altså den etterlengtede oppdateringen kommet og spiller fungerer fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå