Hanfrapubennedigata Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Leste: Vi gir bort beta-nøkler. Yey tenkte jeg. Registrerte vel at det var Rescistance det va for, men tenkte ikke no mer på det. Før etter jeg hadde svart. Er ikke Rescistance for PS3? Jessda... Så første til å PMe meg får den Lenke til kommentar
TST Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 Hvor lenge varer beta'en? Som man ofte må si her på forumet: Det står i artikkelen :-) Lenke til kommentar
Intern Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Har en ekstra. Første med PM får den EDIT: Nøkkel gitt bort. Endret 23. oktober 2008 av Intern Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Utrolig variert førsteintrykk Care to elaborate? Jeg får ikke testet selv før senere i aften. Nei dette her var rett og slett ikkje så veldig artig Nærmest alt femstår så kjedelig og uinspirerende. Grafikken er heilt kurant, det er vel blitt ofret noe for å få 60 spillere pr. game til å holde i hop. Lydene er her, akkurat som i nr. 1 veldig trøtte og...ja kjipe. Kontrollene fannt eg ut var meget fleksible, da man kan om plassere det meste rundt på konsollen. Men for meg er DS3 i alt ein dårlig pad å spille fps med. Feelingen på våpen er noe bedre her enn i det første spillet, da det er støtte for rumble fra start av. Eg opplevde dog at rumble levde sitt eget liv... Det er mye mulig COD4 satte standarden for meg online, for eg digget R1 online. Det var morro, men denne betaen har var regelrett skuffende og umotiverende. Og med COD5 betaen for hånd er det vanskelig å sette seg ned med dette i alle fall. Tviler på eg gidde å legge så mye tid i R2 online når det blir kjøpt, om single player delen får god omtale blir det nok eit kjøp Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 DRIT FETT! Jeg fikk to nøkler! Den som spør pent får den Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg fikk en Gamer.no-key fra en annen bruker her, og har bare ett spørsmål: Kan keyen brukes "Worldwide", eller bare på norske/europeiske PSN-kontoer..? Altså den keyen man fikk fra Gamer.no... Hvorfor lurer du på det? Tok du en av de 1000 nøklene og tenkte å selge den? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg fikk en Gamer.no-key fra en annen bruker her, og har bare ett spørsmål: Kan keyen brukes "Worldwide", eller bare på norske/europeiske PSN-kontoer..? Altså den keyen man fikk fra Gamer.no... Hvorfor lurer du på det? Tok du en av de 1000 nøklene og tenkte å selge den? Har en amerikansk venn (som bor i Norge, men har bare en amerikansk konto), og lurte da på om jeg kunne gi den til ham eller om han må lage ny konto. Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg har som sagt en ekstra også: Første man som PM'er meg får betanøkkelen Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Takk for nøkkel Gamer.no Lenke til kommentar
JonAasen Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Takk for beta-nøkkel. Fantastisk. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Hvor lenge varer beta'en? Som man ofte må si her på forumet: Det står i artikkelen hehe, gikk litt fort her. Var så opptatt av å lese selve spørsmålet og å svare Veldig bra gjort av Gamer.no å gi bort beta key's og det med en stor porsjon å. Takk for beta key Gamer.no Endret 23. oktober 2008 av Paisley Lenke til kommentar
Intern Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Har en amerikansk venn (som bor i Norge, men har bare en amerikansk konto), og lurte da på om jeg kunne gi den til ham eller om han må lage ny konto.Be han lage en europeisk PSN ID. Lenke til kommentar
kthjorpthjopøri Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Takker for key Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Utrolig variert førsteintrykk Care to elaborate? Jeg får ikke testet selv før senere i aften. Nei dette her var rett og slett ikkje så veldig artig Nærmest alt femstår så kjedelig og uinspirerende. Grafikken er heilt kurant, det er vel blitt ofret noe for å få 60 spillere pr. game til å holde i hop. Lydene er her, akkurat som i nr. 1 veldig trøtte og...ja kjipe. Kontrollene fannt eg ut var meget fleksible, da man kan om plassere det meste rundt på konsollen. Men for meg er DS3 i alt ein dårlig pad å spille fps med. Feelingen på våpen er noe bedre her enn i det første spillet, da det er støtte for rumble fra start av. Eg opplevde dog at rumble levde sitt eget liv... Det er mye mulig COD4 satte standarden for meg online, for eg digget R1 online. Det var morro, men denne betaen har var regelrett skuffende og umotiverende. Og med COD5 betaen for hånd er det vanskelig å sette seg ned med dette i alle fall. Tviler på eg gidde å legge så mye tid i R2 online når det blir kjøpt, om single player delen får god omtale blir det nok eit kjøp Word. For å summere det opp i et ord: Skuffet. Jeg spilte vel i 20 minutter, før jeg skiftet over til CoD4.. Blir nok Far Cry 2 først, så får jeg se det ann. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Har en amerikansk venn (som bor i Norge, men har bare en amerikansk konto), og lurte da på om jeg kunne gi den til ham eller om han må lage ny konto.Be han lage en europeisk PSN ID. Bare lurte på om han faktisk måtte gjøre dette, eller om han kunne bruke den på sin egen.. Men da må han lage norsk en, da...? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Må bare si at denne BETA-key saken deres er veldig flott ! Sendte inn svar. Lenke til kommentar
TST Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 Det er nå under 20 nøkler igjen :-) Lenke til kommentar
markusgs Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Blir morsomt å se om jeg får nøkkel, svarte for et par minutter siden. De er tydeligvis populære, disse utdelingene av betaer. Lenke til kommentar
jawil Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Svarte også for et par minutter siden. Rakk jeg det? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg vant en beta-nøkkel, synd jeg ikke har PS3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg