Betenkt Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Sendte nå jeg, sikkert for sent, men den som intet våger intet vinner. Om jeg får nøkkel, håper den forferdelige ruteren jeg har om dagen klarer dette da. *glede seg til Amentio.no får raketter i rumpa og kan sende meg en annen ruter som funker xP * Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (svar til programvare) Hvordan bruke den? Du stikker inn på PS Store, oppe i høyre hjørne skal det være et ikon for Reedeem Code. Der taster du inn koden. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Utrolig variert førsteintrykk Lenke til kommentar
Van der Ferst Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Sitter på en betakey! Første pm får den! Edit: Svarer ikke de som ikke får den! Endret 23. oktober 2008 av Heracles Lenke til kommentar
MaggiJR Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Yezz! Nå fikk jeg den. Tusen Takk Gamer.no!! Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Takker og bukker. Installeres nuh! Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Utrolig variert førsteintrykk Care to elaborate? Jeg får ikke testet selv før senere i aften. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Svarte. Var nok for sen denne ganga også. Oppdaga det ikke før nå. Selvsagt måtte Microsoft ha bedpress samme dag som Resistance 2-nøkler ble delt ut. Tror det er en stor sammensvergelse av MS for å hindre meg å bli betatester.. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Dumt at jeg ikke har vunnet noe! Men fikk jo en betakey av en annen så gjør egentlig ingen ting! Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Herlig. Jeg fikk med meg en jeg også :!: Dette blir gøy. Lenke til kommentar
TST Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 Oppdateres artikkelen når det er tomt for beta-keys? Kom nettop hjem og fikk ikke sendt inn før nå... Ja, artikkelen oppdateres når det er tomt. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg fikk en Gamer.no-key fra en annen bruker her, og har bare ett spørsmål: Kan keyen brukes "Worldwide", eller bare på norske/europeiske PSN-kontoer..? Altså den keyen man fikk fra Gamer.no... Lenke til kommentar
Intern Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Slik går du frem (forklaring gitt av Sony): Step 1: Connect your PS3 to your broadband connection Step 2: Register for a PSN account (more information on www.playstation.com) Step 3: Sign into your PSN account on PS3 Step 4: Choose Account Management>Transaction Management Step 5: Select Redeem Promotion Code - this brings up a screen to enter the code you received in the spreadsheet Step 6: Enter code and follow the steps on screen to redeem content. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Oi, takk TST. Da blei det faktisk beta keys på alle mine epostadresser. Skal gi bort dem så send meg en pm, så gir jeg deg en rundt halv 9 tia Hvor lenge varer beta'en? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Yeay, jeg fikk Da var det bare å fyre opp PS3`en Endret 23. oktober 2008 av LucarioX Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg fikk mail like etter at jeg fikk nøkkel av en fyr her. Så jeg ga den bort til kompisen som er megafan av Resistance. Herrgud som han jubla og skreik på telefon Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Haha! Hadde likt og hørt hva han sa på telefonen! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Haha! Hadde likt og hørt hva han sa på telefonen! WOOOOOHOOO YEY HAHAHA YEPHPHPHPHOOOHOHOH HAHAHWWÆÆÆRRR Noe sånt ja. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg fikk en Gamer.no-key fra en annen bruker her, og har bare ett spørsmål: Kan keyen brukes "Worldwide", eller bare på norske/europeiske PSN-kontoer..? Altså den keyen man fikk fra Gamer.no... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg