Gå til innhold

Trykk enter/any key for å gå videre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

grunnen er sånn at man ikke går rett til menyen etter å ha utført noe og derfor må se opp/scrolle opp for å finne resultatet av det man gjorde.

Må ikke være noe med easyio så om du vet hvordan man gjør d uten easyio på en enkel måte så plz fortell :)

Lenke til kommentar

Da kan man like greit bruke new Scanner(System.in).nextLine():

import java.util.Scanner;

public class Test {
public static void main(String ... args) {
Scanner s = new Scanner(System.in);
System.out.println("Press any key");
s.nextLine();
System.out.println("Thanks and farewell");
}
}

Lenke til kommentar

Han kunne nok ikke brukt det heller, da UiO krever at easyIO er den eneste pakken som blir brukt :).

Av ren nysgjerrighet, hvilken oblig valgte du sureup? Selv gjorde jeg Pi-oppgaven. Programmet fungerer helt greit, men tallene begynner å vike fra fasiten etter omkring 4000 desimaler :D. Satser på at det skal holde til godkjent dog!

Lenke til kommentar
Han kunne nok ikke brukt det heller, da UiO krever at easyIO er den eneste pakken som blir brukt :).

Av ren nysgjerrighet, hvilken oblig valgte du sureup? Selv gjorde jeg Pi-oppgaven. Programmet fungerer helt greit, men tallene begynner å vike fra fasiten etter omkring 4000 desimaler :D. Satser på at det skal holde til godkjent dog!

Det er feil. UiO har easyIO som et alternativ, ikke som et krav. Du kan godt bruke Scanner, BufferedStream osv. hvis du ønsker det.

Lenke til kommentar
snip

Kan sverge på at det har blitt nevnt at easyIO er den eneste pakken som vi kunne bruke. Dog, skal ikke sette meg bastant på bakbeina. Distre som jeg er, kan det godt være at jeg har misforstått noe eller rett og slett drømt dette :)

edit: Gått faktisk. Trøtt er jeg også, tydeligvis :)

Endret av LyleScott
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...