Gå til innhold

Hjelp! Koble til microsoft media center keyboard.

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har kjøpt et microsoft media center keyboard. Syntes det virka litt stilig.

Også chill når jeg sitter foran tven min. Men jeg får ikke tastaturet til å funke.

Jeg har en IR motaker. Som fulgte med en gammel hp media center maskin. Nå bruker jeg Xp. Vet ikke om det har noe med saken. Men jeg får ikke brukt tastaturer. Når jeg trykker på det så lyser det på Ir mottakeren og på tastaturer. Tydelig at det er noe kontakt. Men noen som har noe gode råd,tips?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg har samme problemet. Kjøpte tastaturet hos amentio, og spurte de i forkant om dette ville fungere på pc uten media center. Jeg fikk beskjed om at det ville det, men noen av knappene er vel bedre til bruk / kun til bruk med media center edition pcer.

Men, jeg får bare en knapp til å virke, og det er knappen med en måne på, da får jeg frem valget om jeg vil skru av pcen, hvilemodus etc.

Jeg har sendt spørsmål både til microsoft norge, og amentio. Og hvis ingen kan svare meg, så går tastaturet rett i retur. Hvis det blir tilfelle er jeg i så fall keen på tips til alternative løsninger slik at jeg kan sitte i stolen og skrive mail på tven :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...