Jcarlsen Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hei Problemet er som følger at hver gang jeg beveger musen, eller skal spille et spill.kommer det en slags "buzz-lyd" eller sånn småsusing. Jeg har prøvd med høytaler og høretelefoner. Jeg har oppdatert alle drivern. Har nettopp kjøpt flett ny pc fra komplett. Hjelper ikke å mute lyd heller. Er jo selvsagt Vista 32-bit Håper på svar Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 sliter med samme proble, bare at jeg har forbanna pipping fra PC, utrolig plagsomt. Lenke til kommentar
Harale Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Sliter med det samme jeg også..Helt nye pc komponenter fra komplett, nyeste drivere og vista 64-bit. Noen som vet hvorfor slik oppstår eller har noen løsning på problemet??? Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 JO, fant ut at, hvis det piper fra Cpu da, fenomenet heter "CPU whine". dette kommer av at noe skjer med CPU, om du har intel da, når den ikke blir brukt. du kan teste dette ved å laste ned cpukiller, en program som stresser CPU. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå