Just-Me Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Så hyggelig med så mange fine svar Vel nå har vi hatt Toya i 8 herlige dager og hun fikk den første natten lov til å komme opp i sengen etter en hylekonsert uten like kl 04.00 og jeg fikk ikke roet henne ned uansett hva jeg prøvde på. Fra å hyle og desperat samt skulle ut midt på natten så ligger hun nå pent i sin egen seng uten et knyst i ca 8 timer hver eneste natt "de 5 siste". Jeg har også flyttet sengen hennes lenger vekk fra vår egen og det skiller nå ca 2 meter noe som vi er godt fornøyd med. Planen er å flytte henne ut til gangen med tiden men det blir en god stund til og dette er med tanke på at hun skal ligge der når henne er fullvoksen. Post gjerne noen søte, artige, sprøe sovebilder av hundene deres Endret 7. november 2008 av Just-Me Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Søtingene mine Her sover vesla mi på kontorpulten min på jobb Og inni "koseskjerfet" sitt, her på gulvet på jobb. Endret 7. november 2008 av Linn_Christin Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Min starter natten i senga med meg, og skal alltid ligge nederst ved føttene. Når hun synes det blir litt varmt eller kjedelig ligger hun under stuebodet på rygg med alle ben rett i været. Finner henne som regel sånn når jeg våkner. Har testet forksjellige senger, men hun bruker det mest som roteplass for leker mer enn som et sted å legge seg ned Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Begge mine sovner i kurven nedenfor sengen, men Geisha (3,5 år) er en kløpper til å krype opp i senga og legge seg under dyna til en av oss. Dette skjer når jeg sover tungt. Hadde jeg vært halvvåken skulle jeg jaget henne ned igjen for å få slutt på uvanen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå