Gå til innhold

Hva er det skumleste spillet du har spilt til PC?


Anbefalte innlegg

Phantasmagoria, da vi var unge og dumme :D

Vet ikke hvordan det hadde vært nå, men vi ble i alle fall redde da.

OMG!!! Satt akkurat og tenke på det spillet der. Husker ikke navnet men pokker så rå og ekkelt det spillet der var. Var det ikke 3-4 cd'r stort det spillet? Husker tilåmed at eg drømte om spillet eller heller sagt hadde mareritt. var vel 14-15 år
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nocturne for min del var bare mildt skremmende....Men helt klart et bra spill og det hadde iallefall grafikken med seg!

SF: 6 :)

 

Diablo: Ble aldri særlig skremt av dette heller, men jeg spilte det hovedsaklig over internett med en kompis og da er det kanskje mindre skremmende... men uansett så var det ikke up- close- and- personal nok til å øke hjerterytmen... Men atmosfære var på plass!

SF: 5 :smile:

 

Aliens vs Predator: Now that`s a scary game!!!

Spesielt som marine... Jeg satt og kaldsvettet når jeg spilte det første gang....Den pipingen med økende frekvens i hva som virker som uendelig lang tid....så plutselig flyr en alien rett i trynet på deg... Jeg skvatt, som så mange andre før og etter meg, som et vildt he*vete, rykket i musa og skøyt ukontrollert i febrilsk panikk...

SF: 9,5 :o

 

System shock 2 var også rimelig kaldsvette- fremkallende... Første gang jeg møtte de stygge zombiene måtte jeg skru av lyden og skru på lyset for i det hele tatt å kunne forvente noe søvn.... Trengte vel en dusj etterpå også...

SF: 8,5 :o

 

Fra utgivelser de siste årene topper Silent Hill 2 lista. Jeg kjøpte spillet for en hundrings for noen uker siden, og jeg kan ikke si jeg har kommet spesielt langt. Spillet driver psykologisk terror på en og har fått meg til å skru av boxen ved flere anledninger etter å ha spilt en stund for så å, med allerede nedslitte nerver, bli skremt livet av med rusten hvinemusikk, blod og udefinerbare skrik/brøl/grynt/skrape- lyder gjennom veggene.... (Var det noen som sa "våt gamepad"....?)

For maximum effect: Wear headphones

SF: 9 :o

 

 

Ellers var Half- Life til tider forholdsvis skremmende, for ikke å snakke om noen av de senere brettene på RTCW. Resident Evil- serien må nevnes selv om spillene aldri har imponert meg spesielt på gameplayfronten og hva angår styring...Dino Crisis ligger i samme hylle som disse.

Får se hva Doom 3 har å by på....

 

 

(SF: SvetteFaktor)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...