Gå til innhold

Hva er det skumleste spillet du har spilt til PC?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QqZexW9o
Phantasmagoria, da vi var unge og dumme :D

Vet ikke hvordan det hadde vært nå, men vi ble i alle fall redde da.

 

Roger that... :yes:

 

Ett par groteske sener der ja...

 

Enig der selv. Husker jeg var så redd når jeg skulle legge meg etter å ha spilt det laaangt ut på natta :oops:

Lenke til kommentar

Nå er jo ikke Doom 3 kommet ut enda, men ja jeg er en av de som har testet alpha versjonen og jeg vet sannelig ikke om jeg tør kjøpe spillet når det kommer ut.

 

Jeg kan ikke husket sist jeg ble skremt så mye.

Fikk nesten hjertestans.

Lenke til kommentar
Må vel være Phantasmagoria og Alien vs Predator når en styrer marines *grøsse*  :o

 

Jeg stemmer på Aliens vs Predator, SÆRLIG når man er marines..... man hører bare aliensene kryper rundt deg på veggene.... :o og stort bedre blir det ikke med masse lyd!!

Lenke til kommentar

Tidenes meste skremende dataspill er aliens vs predator 1. Værste spillet i verdens historie. Tror jeg aldri har blitt så skremt av noe spill noe gang. Spesielt når du spiller med marins på den vanskeligeste graden. Grusomt

Blir jo nerve vrak etter å ha spillt det.

Lenke til kommentar

Nå er jeg ikke noe warez fyr egentlig men fikk tak i Doom3 aplha versionen. Har radeon 9700 pro men det gikk ikke mer enn "greit nok" var livredd når jeg spilte det. Satt der en søndag med tynnslitte fyllenerver og de ble absolutt ikke noe bedre etter den opplevelsen. Ser meg selv som en rimelig jordnær 22 åring som det skal litt til for å skremme mene doom3 var SKUMMELT. spes en ting. var et speil som var der. åpent rom. når du så inn i det spawna plutselig et svært beist bak deg fordi du så inn i speilet. gjør du ikke det kommer det ikke. Så vi man bli skremt er doom3 noe for deg!

Lenke til kommentar

Moonstone he he kul sak sier bare hårballer og hode tygging.

 

 

Litt utenfor med Resident Evil 1 er det enseste grøsser spillet jeg har digget rått + blitt skvetten av. (silent hill 1-2 klarer ikke helt å bygge den atmosfæren), Men spiller jeg resident 1 nå er det sikkert drit dårlig så det gidder jeg ikke :wink:

 

Huser jeg ble skremt av eye of the behodler 1 også he he

Lenke til kommentar

Lurer litt på hvorfor ingen har nevnt Thief 1 og 2 :shrug:

Stemningen der er jo helt fantasktisk og etterhvert som spillet går sin gang husker jeg bestemt at nakkehår reiste seg!! :woot:

Det var et av de får spillene der man MÅTTE spille videre selv om det var langt på natt og man skulle sovet, bare frdi nervene ble så tynnslitt at man ikkr turte å legge seg :wink:

 

Og førstre Resident Evil!!! Det var også helt fantasktisk!! (Suger vell sikkert rompe nå men..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...