meastp Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Enda et godt og interessant intervju. Men Robin skulle spurt hvilke spill utvikleren av WINE spiller Det hadde også vært interessant å høre hva Microsoft mener om WINE-prosjektet, og om de muligens har prøvd å få stoppa det. Han sa jo han bare brukte wine til å teste kompatibilitet... Men skulle spørt om Microsoft ja, det har du rett i... damn Jeg mener å huske at Microsoft verken hjelper eller forhindrer Wine - de vet det finnes, selv om det ikke "anerkjennes". Jeg har dette fra et intervju med Aleksandre i LugRadio - sjekk lugradio.org -> arkiv. Veldig synd at LugRadio har laget deres siste ordinære episode, forresten, en bedre blanding av open source, uformell prat og komedie finner du garantert ikke. Tips: S02E08 -> 33min om National Lottery, og S05E12 -> Your Shipment of Chris has Arrived. Comedy Gold ! Lenke til kommentar
War Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Kvaliteten av Windows er virkelig ille, de fleste av APIene er dårlig utformet, full av feil, inkonsekvent i oppførsel og kronglete å bruke. Dokumentasjonen er også dårlig :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå