Fritz0r Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Britisk bil industri har noen nyheter i år, men sliter generelt med salg ellers i verden, og dette håper det nye fantomet, Afzal Kahn skal fikse litt på. Kahn Cosworth Sport 300 Litt snodig navn på bilen, men det er logiskt når en ser hva bil dette egentlig kommer fra. Donorbil er nemmelig en Land Rover Range Rover Sport, og for ymse £69,995 pund, kan du selv bli en stolt eier av en Kahn Cosworth Sport 300. Bilen har en Cosworth elektronisk overstyring, samt diverse motor oppgraderinger, samt dekket av karbon fiber. Denne donningen ruller ikke på små dekk, 285/35-22 er dimmen rundt om. Bilen har komplett underholdnings annlegg for hele familien. Nappa skinn interiør, masser av Cosworth deler, du kan velge mellom Cosworth skinn ratt eller Alcantara, sydd av manuell arbeids kraft (Ikke maskin sydd altså). Er dette SUVen som får Londons ordfører til og se helrødt? **Oppdatering 29.10.2008: Da er salget igang for fullt, og den saudiske kongelige famillien har bestillt ikke mindre enn 80 stk. av denne. Kan salge gå like bra i Europa? Kahn Cosworth Sport 300 Kilde, info og bilder: http://www.worldcarfans.com/9081023.002/ka...but-at-mph-show Kilde for oppdatering 29.10.2008: http://www.worldcarfans.com/9081028.002/ka...di-royal-family Endret 29. oktober 2008 av Fritz0r Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Range Rover Sport er en oppspjåka Land Rover Discovery, en sminka panservogn. Hvorfor kan de ikke heller guffe opp enn ordentlig Range Rover? Ikke at jeg tror målgruppa her egentlig tar det så tungt, men når jeg blir milliardær skal jeg i hvert fall ikke ha en sånn. Sådetså. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg tar en Overfinch Range Rover foran den harrysaken der når som helst. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Bilen har en Cosworth elektronisk overstyring ?? Lenke til kommentar
Swe Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Er dette SUVen som får Londons ordfører til og se helrødt? Hehe, nå er jo heldigvis "Red Ken" ute av maktens korridorer i London, så da er det jo håp om at klappjakten på byens bilister kan få en slutt. Forøvrig må jeg si at body-kitet på denne bilen var noe av det grusomste jeg har sett på lenge. Fronten ser ut som noe som er stjålet fra en pimpet japansk bil på 80-tallet Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Er det forresten noe annet enn bønder som finner Cosworth-navnet (crossworth, som mange av dem tror det heter) tiltalende lenger? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Er det forresten noe annet enn bønder som finner Cosworth-navnet (crossworth, som mange av dem tror det heter) tiltalende lenger? Du vet hva du prater om eller??? Cosworth er ikke bare i gammel sierra http://www.cosworth.com/content.php?pageid=2 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Det er jeg klar over, men som du sier, det er nok mange som tror at "en Cosworth" er en super-Sierra. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 Det er jo det, men Cossie navnet er jo også desverre med på masse av andre saker, og ikke bare forbeholdt Ford........ Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 Artikkelen er oppdatert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå