leirpytt Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Jeg skal ha meg en LAN PC, var tanken, men så var spørsmålet hvilke man skal velge? Creative eller en av Shuttle løsningene. Jeg likte det Creative løsningen pga at man fikk et Audigy 2 kort med, men likte ikke at den manglet diskett-stasjon (den ville jeg sikkert bare brukt en gang for å oppdatere bios, men uansett) Hvilket chipsett er best? AMD eller P4 CPU? Trenger man nytt grafikk kort? (De virket litt "billig" de innebygde kortene) Er det mulig å oppdatere bios uten diskettstasjon (i den Crative løsningen) ? Håper noen kan hjelpe meg... :wink: Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Creative systemene er Shuttle med ny front. har selv en creative slixpc, med en P4 2GHz/400 overklokket til 2.67MHz/533 Lenke til kommentar
leirpytt Skrevet 30. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2003 Er det plass til mer en en harddisk i disse kabinettene? (når man har en cd-rom / brenner også) Lenke til kommentar
NULL Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Er det plass til mer en en harddisk i disse kabinettene? (når man har en cd-rom / brenner også) Skal man ikke ha diskettstasjon, er det mulighet for to disker. Evt. får man kjøpe ekstern FireWire-kabinett. Lenke til kommentar
Folo Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 du kan ha diskett i creativ og, eller 2 harddisker. samme som shuttle Lenke til kommentar
leirpytt Skrevet 30. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2003 du kan ha diskett i creativ og, eller 2 harddisker. samme som shuttle Oki, så bare ikke hvordan man kunne det. Var vel bare laget "hull" til en 5,25" enhet. Men hvis du sier det så er det nok rett :smile: Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Min SlixPC har plass til floppy i front, men ser på slixpc.com at det ser ut som at den muligheten kan være fjernet på de nye... Lenke til kommentar
kain Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Sats pc shuttel det er foresten creativ som selger den i norge vertfall på expert appropo det med flashing av bios du bare laster oppdateringa på hden via lanet og kjører det derrifra så jeg ser ikke problemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå