Smart Ass Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Heisann! Går i 10. klasse og har fått beskjed om å ha ett prosjekt om Tokyo, er på gruppe med folk, så jeg har fått oppgaven i å¨lage framside.. Tenkte å ha en tøff framside med litt mer enn de vanlige "word-overskriftene". Noen som vet om ett ENKELT og gratis program/Nettside som har noen tøffe overskrifter/Fonts? Det skal bare stå "Prosjekt om Tokyo" eller bare "Tokyo".. Om det er noen som har lyst å gi meg litt forslag (bilder), så bare kom med det Hadde vært bra med en god bagrunn som passer til overskriften og Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Dekk forsiden med et bilde som viser noen store, strømlinjeformede bygninger (for å vise at dette er en teknologi-hovedstad på en måte). Skriv Tokyo med stor skrift; og et lite "slagord" med liten skrift under. "Teknologiens hjemby" eller noe lignende. Dette bildet er ment som et eksempel på hva jeg mente, ikke nødvendigvis det jeg mener at du skal bruke. Rediger inn skriften med noe skikkelig som PS eller Gimp (altså ikke Paint). Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Takker for herlig tips Mimir Men problemet er at jeg ikke har PS.. Så om noen kunne legge inn tekst for meg hadde vært knall, visst ikke, bruker jeg bildet og idèen Mimir kom med, takk! Edit: Kan ikke bruke bilde han kom med, men nytt men samme idèen *Bildet var for lite* Endret 24. oktober 2008 av PhenomenA Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Du kan jo bruke Gimp. Det er helt gratis å laste ned/bruke. Trenger ikke være supergeni for å skjønne hvordan man legger inn tekst, og få den til å passe inn. EDIT: Hvis du finner et bilde du vil bruke så kan jeg sikkert hjelpe deg når jeg har tid. Endret 24. oktober 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 Takker Mimir .. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Dette bildet egner seg jo ikke like godt, men det er jo litt størrelse på det. Kunne det gått an å bruke hvis vi fjernet litt på høyre side? Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 http://www.npointercos.jp/Tokyo.html Her finnes det endel fine bilder. Må kanskje kontakte eier om tillatelse til bruk, vet ikke. Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Noen som har lyst å lage ett bilde med overskrifter i PS? Da jeg har lyst å bruke PS, men skal ikke laste ned ulovlig / Pluss at jeg ikke gidder å kjøpe Edit: Dere hadde vært utrolig greie visst dere hadde gjort det, sånn at det er sagt Takker på forhånd Endret 26. oktober 2008 av PhenomenA Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 http://i240.photobucket.com/albums/ff93/ah.../Untitled-2.jpg http://i240.photobucket.com/albums/ff93/ah...ntitled-1-1.jpg Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Takker Hille, program brukte du? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 PS. Men det der får du til i paint også :] Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Man burde ikke bruke paint...av prinsipp! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå