airguard Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Jeg kjøpte et crusial 9700pro for 2990kr 1 måned siden og nå koster de 3360kr dette går jo feil vei (sjekket prisen på samme webshop ) Lenke til kommentar
candymann Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Kanske fordi dollaren $$$ har gått opp i verdi......... Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 airguard fra AH ?? Nilsen10 her Lenke til kommentar
airguard Skrevet 30. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2003 airguard fra AH ?? Nilsen10 her jaggu mei !! ser man det, nettet er lite ikke sant Får desverre ikke spilt mye for tiden men er ferdig med noen eksamener snart. Jeg får da litt tid til overs igjen. hmm dollaren selfølgelig, vel budsjettet til en venn sprakk med dette LOL. Han får ta til takke med et 9500 kort det duger lenge det også. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Javisst er verden liten airguard At han ikke venter litt da så kan han kjøpe 9600 i stedet. Koster det samme og er litt bedre. Regner med å være tilbake i AH når AH2 kommer, blir en del jobbing og reising i vår/ sommer så da tok jeg en pause fra AH Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 dollaren, skulle ikke den falle grunnet lang krig? da faller vel prisen snart, menb husk at i 3 og 4 kvartal øker prisene drastiskt, la oss få se oppsettet så kan vi si hva som skal kuttes for at han skal få råd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå