Rex_Rodney Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Noen som vet hvor jeg kan se dette unntatt tv2.no (hvor man må betale) og tv2zebra som jeg ikke har..! jobber hver torsdag kveld og går glipp av det, men skulle gjerne fått det med meg Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg er sikker på at et TV2 Sumo abbonnement er verdt penga hvis du aldri får sett det ellers. Vet ikke om det går i Reprise på TV2. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Går i reprise på tv2 zebra. Vet ikke når, men står vel i en eller annen tv-guide. Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 Noen som vet hvor jeg kan se dette unntatt tv2.no (hvor man må betale) og tv2zebra som jeg ikke har..! jobber hver torsdag kveld og går glipp av det, men skulle gjerne fått det med meg Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Da skjønner jeg ikke helt hvor ellers det er å lete. Tviler på at de sender det på NRK.. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Legges kanskje ut på youtube? Uten at jeg gidder sjekke. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Legges kanskje ut på youtube?Uten at jeg gidder sjekke. Siden youtube kun støtter 10 minutters klipp så vil nok ikke hele episoder legges ut der, vil nok heller være biter av det beste. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Priser - Sumo BASIS Ukekort (kredittkort), 35 kroner Ukekort (mobil), 39 kroner Månedskort, 95 kroner Årskort, 895 kroner Kjøper du et ukesabbonnement nå til 35kr, får du tilgang til de første fem episodene + kommende torsdags episode. Så kan du bare kjøpe et nytt ukesabbonnement når sesongen nærmer seg slutten. Blir ikke så fryktelig dyrt akkurat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå