Cotul Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 vg : kina ser rødt etter at windows går i svart kort sagt kina klager over at de piratkopierte versjonene av windows ikke fungerer ? Hvor tåpelig de skulle være da. Er det ikke noe med at WGA gun slår til når du prøver å oppdatere? Er vel også noe med vista som ikke nødvendigvis fungerer helt etter en stund hvis det ikke blir registrert ? beklager hvis denne er feilpostet. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg er kanskje ond, men jeg ler godt nå. :!: Har du smugla dop så skal du ikke klage hvis du får 2-3 fingre opp bakstussen på flyplassen. Samme gjelder for de som bruker piratkopier. Man må regne med å få svi hvis de rette personene (o.l.) finner ut av det. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Greit for meg at WGA stopper de som ikke betaler. Det er derimot værre når MS stopper fult betalende med sitt antipirat mas. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Sånn går det når mentaliteten ovenfor piratvare i Kina er som den er. Drifter to kontor i Kina og i starten var det veldig store problemer med at de selv formaterte maskinene og la inn egne versjoner av Windows. Samme gjelder programvaren. Og mange installerer ulovelig programvare selv om de vet det er ulovlig. Tragisk egentlig. På tide å riste de godt, og dette er en god ting. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Om windows ble billigere ved at alle som brukte det betalte, så synes jeg det iallefall er fint. Men det er vel en fin drømmetanke. Det som skjer er vel bare at MS blir enda rikere...... Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 WGA er noe sant jævelskap , men lett å omgå om man har behov og minimale kunnskaper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå