Gå til innhold

trenger ny telefon.

Anbefalte innlegg

trenger ny telefon ettersom skjermen på gammle mobilen (nokia 6300) knakk.

det viktigste for meg på en mobil er.

Greit kamera.

God mp3 spiller.

Gode taster.

og fint design er jo også et pluss

om mobilen har bra med minne er også et pluss ettersom om den ikke har det må jeg kjøpe støre minnebrikke.

Det som ikke er så viktig for meg er.

Gps ( vil aldri bli brukt men gjør så klart ikke noe om det er der:P)

Super3g, Wifi ( wifi høres litt intresankt ut men vil nok aldri bli brukt, skal ikke surfe på mobilen)

Pris maks 3000 m/abb.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
eller så tar du en lit biligere tlf son som dene med et greit abb.

https://webshop.chess.no/index.php/Portal/s...d/1141/action/1

skrev at gode taster var en ting jeg ville ha, og likker ikke tastene til n82 desverre ellers hadde valget landa på den men grunnet n95 har de tastene den har så er den mer intresankt.

skjøner jeg riktig på chess premium abb at mobil koster 2198 må betale nedbetaling på 199 kr, og at det ikke er noen som helst månedsvgift og at den ikke er operatørlåst?

eller er det sånn lureri som jeg så at Telenor hadde at den prisen er etter 12 månder?

Endret av moldespurven
Lenke til kommentar

faktisk blir den ikke noe billigere sett på nokia n82 den kommer på, 2700 med djuice zero som er det beste lternativet jeg fant med månedspris på 100kr eller minre.

Nokia n95 kommer på 2500 med djuice zero.

altså er nokia n95 200 kr billigere :O men trenger ikke en så avangsert telefon egentlig finnes det ikke en telefon med godt kamera og god mp3 spilelr som er litt mindre avangsert?

den mobilen i linken du gjir meg er billig men månedsprisen er på 199 det er for mye.

Endret av moldespurven
Lenke til kommentar
Akkurat det lurer jeg på hvor de har fått ifra. Hvis du leser kommentarene fra på forumet ang artikkelen og selv mener jeg at kvaliteten er meget god. Eneste minus er mangelen på blits.

folk menner de ikke skal trekke for det på en jobbmobil... men den har ikke godt kamera og god mp3 spiller.

og med djuice zero koster den 2299 da betaler jeg heller 200 mer og får en i mine øyne mye bedre telefon.

Lenke til kommentar

nå har det kommet frem noe annet i hode mitt jeg kjøper en mobil m/abb til 1 kr mobilen blir sikkert bra nok for meg, også kjøper jeg ps3 da har jeg begge tingene :D

dermed er spørsmålet mitt hvilken telefon er best til 1kr med abb som koster max 129kr i måneden, det som blir viktigst for meg da er kamera, lyd og gode knapper.

funnet tre telefoner som virker bra.

SE K810I.

SE W595.

nokia. 5610i

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...