tåa Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Ja, helt sant! Les mer på GameReactor. Lenke til kommentar
FlaSch Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Hæhæhæhæhæhæ, akkurat nå når jeg har innsett at tekken suger bikkje og Mortal Kombat ruler gata 8) (jeg har ps2) Lenke til kommentar
Agres Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Helt greit at Mortal Kombat ruler gata, så lenge Tekken ruler kvartalet Lenke til kommentar
FlaSch Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Tekken er så irriterende barnslig, "gnistr" "bæng" "Fjom" "switch" "smalck", er ikke lyder som kommer når man slår og banker folk. Dessuten, den gnistre/lyn effekten som kommer når man slår er så tafatt. En annen ting, MK:DA er så jævli mye fetere å se på, og så jævli mye mer "kontroll". Lenke til kommentar
Logipuh Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 jævlig enig! istedenfor den teite gnisten har mk blodet! tusen milliarder ganger bedre! MK ruler!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
zaico Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Jeg skjønner ikke at dere kan mene noe slikt, har selv xbox og mener den er 100 ganger bedre enn ps2 men... Mortal Kombat er et middelmådig spill, mens tekken er nermest en religion.. Gleder meg som en unge til tekken kommer til boxeen Lenke til kommentar
Laman Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 DeadOrAlive3 duger! Mortal Kombat suger! Neida.......jeg har ikke prøvd MK, men jeg har sett på trailere og bilder fra det og det ser ganske rævva ut..... DOA3 er konge!(synes nå jeg da) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå