hERK-_ Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg vurderer en ny acer one... Men... Intel Atom processor n270, 8,9" crystalbite WSVGA, 1GB DDR2 og windows XP home! Er det noen som har noe formening om hvordan spill som vil gå på en slik bærbar? Jeg tenker wow/sims etc.. Takk på forhånd Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Ubrukelig... Dette er en PC beregnet til "kontor-bruk",og spill-ytelsen er ikke verdt å nevne engang...:-) Lenke til kommentar
Josso Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Er det mulig og spille spill som, fallout 1 & 2, eventuelt heroes of might and magic 2 & 3? kanskje diablo 2 til og med? Tenker da på denne modellen http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=388921 vet at det ikke er noe spill pc, men kan vere greit og vite! Takker for svar Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Heroes III funker fjell, ser ingen grunn til at Diablo II skal lage, men det har jeg ikke prøvd selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå