hitokiri Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 To nye Windows-telefoner med og uten trykkskjerm. Les mer Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Snasen den Voice Messenger! Forsåvidt Data Messenger også, men kom ikke tastaturet ut "feil" vei på den? Er det ikke mest vanlig at man får skjermen på venstresiden når man skyver fram tastaturet på slike enheter? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Om disse to kommer med tilsvarende byggekvalitet som 514 er saken allerede avgjort. Uaktuelt. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 her lukter det windows premium siden 5000 for en telefon som har omtrent samme specs som C702 når en ser bort fra windows så blir det underfundig... Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Snasen den Voice Messenger! Forsåvidt Data Messenger også, men kom ikke tastaturet ut "feil" vei på den? Er det ikke mest vanlig at man får skjermen på venstresiden når man skyver fram tastaturet på slike enheter? Syntes virkelig det ser ut som at sjermen står på venstre side når den står oppreist. Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg siktet til dette bildet: Men du har rett, når den står oppreist vil skjermen være til venstre (med tastaturet utslått) Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Litt dyre diise to, men det er forståelig med spesifikasjonene. Synes telefonene ser fine ut, og ser ikke noe som kanskje kan føre til problemer etter bruk. Gleder meg til de første testene kommer. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 A sight for sore eyes. Lekre saker, begge to, men jeg regner Data Msgr. som uaktuell, siden den har trykkskjerm. Voice Msgr. virket på sin side meget spennende. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Om disse to kommer med tilsvarende byggekvalitet som 514 er saken allerede avgjort. Uaktuelt. Såvidt jeg kan se er dette en telefon med relativt like features som 500 serien, men dobbelt så høy pris. Da kan jeg ikke skjønne annet enn at byggekvaliteten må være høyere. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Det er et poeng at Ipaq 514 til halve prisen OGSÅ er en "Voice Messenger" og har programvaren for stemmekontroll. Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Beklager å bumpe en veldig gammel tråd, men noen som vet om Data Messenger finnes med norsk tastatur? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg