Gjest Slettet+231324246 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 . . . eller hvem er det som tar seg til rette på min PC? Dette er et problem jeg har hatt over lengre tid og nå har det altså forplantet seg til harddisken hvor jeg legger back-up. En mappe heter: daebc84954531076b0de6a og inneholder 75 undermapper. En annen heter: 97df78cd484bd9279ca2e7bbaf67580a og inneholder "bare" 2 mapper: amd64 og i386 Her inne finner jeg: filterpipelineprintproc.dll msxpsdrv msxpsdrv msxpsinc.gpd msxpsinc.ppd mxdwdrv.dll xpssvcs.dll Hva kan jeg gjøre, dette formerer seg jo hele tiden? Har slettet lignende nye mapper tidligere, og da mistet jeg f.eks enkelte filnavn, spesielt .psd og .pdf -filnavn. Dette skaper problemer for meg siden jeg jobber mye i Photoshop. Please, har noen tips om hvordan jeg kan få tilbake filenes etternavn? Nå står det bare navnet jeg har gitt filen, men uten punktum og de tre siste bokstavene. Andre filer og mapper tror jeg har blitt "usynlige" for meg - vet at de var der i går, men plutselig ser jeg dem ikke lenger. PC er et slit når den ikke virker som den skal! Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Windows Update filer som ligger igjen? http://www.vistaheads.com/forums/microsoft...oft-update.html Lenke til kommentar
Gjest Slettet+231324246 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Registry Easy? Den finner masse feil, men jeg må betale for å få det reparert. Som alle de andre som skal fikse og ordne PC'en min! Hvis jeg skal kjøpe noe så vil jeg gjerne vite at det har noe for seg. Kan ikke kjøpe og teste meg gjennom alle tilbudene heller . . . Finnes det noen alternative løsninger der ute? Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Har du installert Registry Easy selv? Hvis ikke kan det være styggvare som er installert på datamaskinen din. Ser ikke ut som at det er ett program som er verdt å betale for. Om du vil rense registeret og harddisken for søppel anbefaler jeg CCleaner , dette er 100% gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå