bjornakr Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 D.J. Carusso og Shia LaBeouf forsøker å gjøre oss nervøse på grunn av vår avhengighet til teknologi. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Kan umulig være verre enn "Wanted". Jeg gir den en sjangse Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Når eg såg traileren til denne filmen trudde eg fyrst det var ein ny-kutta trailer til floppen "Wanted". Men den gang ei. Det som irriterer meg mest med dagens actionfilmar er korleis datasystema verkar. Skal eg liksom tru at kraner på ein scrapyard er hooka opp i eit nettverk, og kan styrast eksternt? LOL! Og eg byrjar seriøst å bli lei av trynet til Shia LeCunt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Da vet man hvilken film man skal unngå. Takk. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Nja, jeg tror jeg ser den likvel. Wanted var jo topp underholdning! Lenke til kommentar
Jwl1993 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Jeg synes filmen var helt klart bra. Kanskje traileren gir deg litt feil veiledning til filmen, men filmen er fortsatt utrolig bra. Den var helt klart urealistisk, men hva er galt med det? Det finnes mange bra urealistiske filmer. Endret 1. november 2008 av Jwl1993 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg