auduuun Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Hvis poenget er å få en roligere maskin, hvilken PSU vifte kan dere anbefale? (Har AOPEN HQ45 standard PSU) Har også tenkt å kjøpe en Seagate Barracuda IV 60Gb 7200 RPM. Noen erfaringer, e.l. på den HD'en? (IBM bråker, WD bråker (litt?), Maxtor bråker) _________________ I like it quiet.. Lenke til kommentar
blackice Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Du kan kjøpe en 80mm vifte fra enermax, den kommer jo med hastighets regulering og kan gå på under 20db på laveste hastighet, den hadde jeg gått for. Lenke til kommentar
auduuun Skrevet 16. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2002 Helt enig der.. men hvis du skulle ha en fra datorbutiken.com, fordi du bestiller noe annet derfra samtidig, hvilken ville du da tatt? Så at det var noen fra papst. Lenke til kommentar
blackice Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Jeg ville ha hatt noe stillegående som førstevalg, papst bråker vel ikke så veldig!? Ikke vet jeg, men det å kunne regulere hastigheten på vifta er bare konge... :smile: Kommer selv til å sette inn 6stk enermax 80mm i kabinettet mitt, sammen med 4stk 120mm på 5volt, da blir det stille "aaaa høre meg selv tenke" :smile: Lenke til kommentar
maxmhz Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Kjøp en Papst 80*80*25 (velg lydnivå selv) og så kobler du bare på en rheostat på den! Enkelt og greit! Rheostaten kan du jo montere i fronten på kabinettet eller bak på PSU`en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå