ukjentbrukergitt Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) hallo folks. Var ute en tur for et par dager siden, prøvde å finne noen ekkorn å ta bilde av, men fant ingen, derimot fant jeg en liten katt. Så tok noen bilder av den, si hva dere syns Endret 23. oktober 2008 av simster Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Bilde 1: Likte blikket til katten. Lysmengden i ansiktet var også etter min mening veldig god. Derimot skulle jeg gjerne sett at det var litt mer luft rundt katten, og at hele halen kom med. En ting jeg syntes er vanskelig å se på det bildet som er så lite, er hvor vidt fokus er i øye på katten. Se ut som fokus i dette bildet har havnet i håra og ikke øynene. Bilde 2: ble litt feil vinkel + litt mye skygge. Selv ville jeg nok gjerne også sett bena/potene. Bilde 3: Likte vinkelen inn til katten veldig godt. Komposisjonen var noe midtstilt, skulle også gjerne hatt litt mer lys inn til mot katten (slik at den ikke går i ett med bakgrunnen). Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg får Lion King følelse av det første bilde. Pen kattepus. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Tok 2min rask lek med bildet nr 3 i photoshop: Fikk litt mer lys inn på den søte pus... dersom du vil jeg skal fjerne det si i fra... Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 takk for konstruktiv kritikk! må si jeg er enig. og ja, det siste ble litt mørkt, gjorde ikke noe særlig etterbehandlig i det hele tatt. ganske fornøyd med det første bildet, nr 2 var det noe galt med hele veien, men et litt artig ett syns jeg Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg likte det først bilde best. Men der skulle jeg også si meg enig at jeg ville hatt litt mer luft på høyre siden. Søt pusekatt. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 ja, tror ikke jeg croppet bildet, men skal se etter, det so mer fancy med det bildet er at man ser at mønsteret i pelsen er symertisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå