TCK Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Hei! Eg sitter litt fast i morrowind.. er helt i begynnelsen omtrent... er ein plass på B. husker ikke helt hva det heter. Men hvertfall, eg gjorde ein tabbe og missta den kniven jeg fekk helt i begynnelsen.. Noen som vet hvor eg kan få eit nytt våpen? har ca 50GP Håper noen som forstår... Skal komme tilbake med mere opplysninger senere! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Eh..hvis plassen du er på heter Balmora, er det flere våpenbutikker der du kan få gode våpen til under 50gp. Fighters Guild f.eks. (merka med sverd+skjold skilt). Bli med der så får du masse oppdrag også. Eller Mage's Guild (rett ved siden av) hvis du er magiker. Mulighetene er uendelig. Ikke tenkt på å utforske litt selv kanskje? Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Det enkleste du kan gjøre er å løpe rundt omkring i byen der du startet, siden det er veldig enkle fiender der og det finnes litt gold på den lokale tax collectorn, samt en fyr som faller ned ifra lufta som har noen scrolls på seg som du kan selge for å få litt penger Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 I ett av vakttårna i Balmora så er det et ganske bra sverd(Sword Of White Woe) oppå ett skap, men uheldigvis er det ei vakt rett ved siden av, så du må værra litt slu for å få taki den. Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Er du med i tragisk.com teamet, Johnsen? Lenke til kommentar
el_krapyl Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Helt i begynnelsen av spillet, med en gang du kommer fra båten, kan du stjele et "Ornate Platter" eller noe i den duren fra en hylle. Det du må gjøre er bare å åpne inventory sinnsykt fort og slippe det på bakken. Vakten kommer så bort til deg og sier at du ikke må gjøre det igjen, og da plukker du opp fatet, som er verdt 650. Når det gjelder tax collectoren, så trenger du bare finne ham og så stikker du rett og dreper ham som drepte ham (Noe du selv får finne ut hvem er =) istedenfor å gå til myndighetene først. Når du så går til myndighetene, får du 500 i tillegg til at du får beholde de 200 du fant på liket til tax collector. Sammen med fatet har du da ca 1000 gp 5-10 min etter start av gamet =) Lykke til! PS: Jeg vet om sinnsykt mye tips og triks til morrowind, så hvis det er noe spesielt du er ute etter, er det bare å spørre. Lenke til kommentar
KoN_GM Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 En måte å skaffe "Sword Of White Woe" er å stjele noe på hyllen trappen nedefor og sørg for at han ser det. Da springer han etter deg. Løp ned trappen til endes å dropp det du stjal. (Husker ikke om han slutter å reagere eller om du må betale bot) Anuway nå springer du alt du kan opp til hvor sverdet ligger, da skal du kunne ta det uten at han ser det (før han rekker å komme opp trappen igjen. Men du bør være rask, du har ikke lange stunden på deg. Tror det er i Caldera, i vertshuset. I øverste etasje finner du ett par gode rustninge deler. Ganske gode til å være tidlig i gamet. Du kan ta dem uten at det skjer noe, men en tilskuer roper ett eller annet =) Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Er du med i tragisk.com teamet, Johnsen? Er ikke med der akkurat nei, men følger med og kjenner et par av folka. Hadde mersom ikke noe bedre å skrive som signatur og det var det som kom i farta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå