djwawa Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hei dere! Er det noen som vet om det finnes en tutorial som viser hvordan man kan lage ett oversiktskart over rom, plan steder etc? Her er ett eksempel: Eksempel Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
maxM Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Det er en jobb å lage noe alla det der. Ikke speielt vanskelig, men en jobb. Tror ikke det finnes EN stor tutorial til dette, men om du må nok innom en del forskjellige. Les litt om load actioncsriptet som gjør at du kan si at når du trykker på en knapp f.eks. skal de og de tingen spille av. Et annet script som nok er brukt en del er if og else. Det scriptet gjør at f.eks.: Om=if: en knapp er trykt ned skal dette skje. Hvis ikke=else: skal ikke noe skje/eller noe annet. Veit ikke om dette var veldig godt forklart. Men som sagt, du må nok lese litt på ActionScript. Personlig har jeg aldri giddi å lest sider som forklarer actionscript, det blir for tørt og du forstår ikke så mye alikevell. Jeg bare prøver meg fram, feiler og får ting til (eller får det ikke til). Lenke til kommentar
djwawa Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 Skjønte at jeg skal lese litt om ActionScript maxM Skal gjøre det.. Hehe.. Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå