Birdielòl Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Moro helt til en faggot level 70 kommer og dreper deg... Japp,p skulle ønske de var litt sterker:p de hitter joh nesten ikkno Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Klarte ikke dy meg å måtte smitte litt omkring. http://bildr.no/image/276088.jpeg http://bildr.no/image/276089.jpeg Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Var med på nå nettopp vi tok den byen i westfall og redridge mountains så tok vi store deler av Sw alt funket fint helt til raiden ble fylt opp av..*noobs* Får vel slenge inn noen bilder.. It begins: For every single zombie I slay two others take his place. Mommy, mommy, the bogyman is coming. May the Light guide you. BRAINS,BRAINS!!!! The humans land is safe at last, but at what price? Joda dette var jo gøy bare man husker å stå i den grønne tingen (bundet til 2) så kan man jo ta alt. Endret 24. oktober 2008 av Carlgutt Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Jeg raidet Goldshire, Sentinel Hill og SW Harbour første dagen og det var helt sykt morro, spesielt i SW hvor det NPCene bare spawnet og spawnet og ble til zombier med en gang. Det som er så irriterende er at en enslig idiot kan klare å ødelegge et helt zombie raid hvis han løper avgårde aleina. Man MÅ sammarbeide og man MÅ ha healing (spellet som er binda til 2) gående hele tiden eller så vil man bli wipet. Lenke til kommentar
Awsm Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Bare meg som er drittlei dette? Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Nei, det kan jeg garantere at du ikke er alene om. Jeg har ikke noe imot dette, da jeg bare spiller bg's og ikke blir så mye utsatt for dette..enda. Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Nå dreper de battlemasterne. Jeg blir utsatt for det når jeg skille BG:P Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Noen som vet hvor mange faser denne eventen har? Er vel på 4. fase as we speak. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Kan man drepe Argent Dawn Healers, om man har nok Zombies? De har vel kun ~5k hp elns? Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Vi er hvertfall på fase 4, men nå er inkubasonstiden bare på et minutt. Lenke til kommentar
joikeman Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 sugen event, ødlegger jo hele spellet jo:( logger ikke på igjen før den er ferdig vertfall Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Fikk et hælvetes stress når Timmi fra Axemen fant ut at det var gøy å komme opp til Moonglade som Zombie midt under Eranikus-eventen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Hva er like gøy som og bli ganka av en gjeng zombier? Endret 26. oktober 2008 av Slettet-ZQr2eN Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Fikk et hælvetes stress når Timmi fra Axemen fant ut at det var gøy å komme opp til Moonglade som Zombie midt under Eranikus-eventen. Eid :!: Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hahaha! Noen som filma? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Denne zombie infesteringen begynner å gjøre meg mildt sagt meget irritert. Har forsøkt å komme meg til banken i Orgrimmar nå 10 ganger og har død samtlige ganger fordi jeg blir rævkjørt av en gjeng zombier eller beskutt av de forbanna pilene. Det å nå en healer før jeg blir zombie er jo komplett umulig for du har 2 minutter på deg, så fremst du ikke blir angrepet av flere zombier. Orgrimmar ser ut som en slagmark. Er det noen mentalt forstyrrete utviklere hos Blizzard? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Tror noe skjer nå, masse rotter som løper overalt i SW nå, som resulterer i: http://bildr.no/view/277179 Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Pestinfiserte rotter! Minner om Svartedauden. Nå kommer Pesta med axe og polearm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå