pierce007 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Regner med at jeg kan fjernstyre en PC selvom den ikke har skjermkort installert? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Ja, det er mulig via eksternt skrivebord eller andre lignende applikasjoner. Kan jo være litt kjekt å ha under installasjon av OS da, og om du har lyst på kan jeg sikkert skaffe deg et billig lite PCI kort om ikke gratis Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 Ja, det er mulig via eksternt skrivebord eller andre lignende applikasjoner.Kan jo være litt kjekt å ha under installasjon av OS da, og om du har lyst på kan jeg sikkert skaffe deg et billig lite PCI kort om ikke gratis Sant,men mitt har tatt kvelden.mulig garanti.se annen tråd under skjermkort. Gratis sier du?hehe.tar gjerne imot.bor vel ikke og rundt oslo og omegn? Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 Ja, det er mulig via eksternt skrivebord eller andre lignende applikasjoner. Kan jo være litt kjekt å ha under installasjon av OS da, og om du har lyst på kan jeg sikkert skaffe deg et billig lite PCI kort om ikke gratis [/quote Skien ja.hehe.type kort er det? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 type: sånne gamle som ikke duger til noe annen enn 2D Er du heldig så har jeg et lavprofil kort med utgang for 2stk skjermer, muligens matrox kort, men detta er et PM tema Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 type: sånne gamle som ikke duger til noe annen enn 2D Er du heldig så har jeg et lavprofil kort med utgang for 2stk skjermer, muligens matrox kort, men detta er et PM tema PM sendt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå