Gå til innhold

Anbefalinger om rib?


Anbefalte innlegg

Jeg ser etter en rimelig zodiac med styrekonsoll.

Er det noen som vet om en bra zodiac 2008 modell med styrekonsoll oog motor 9.9.

Den skal være 9-11 fot.

Skriv gjerne et navn på modellen.

Eller er det noen merker som også levere det jeg er ut etter???

Har bra erfaring med zodiac så vet ikke om det er noen andre gode modeller som også er bra.

Bare skriv ned navn for forslag på modeller og sider hvor jeg kan finne det jeg er ute etter.

Herman

Endret av hermanbaat
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Men noen andre merker enn det??? Skal ha 9 fot.

Synes du skrev 9-11 fot jeg....

 

9 fot er ganske lite, så jeg håper ikke du skal bruke båten til så mye annet enn redningsbåt...

En båt i den størrelsen blir veldig vinglete og personlig så mener jeg det er bedre å kjøpe en litt større båt, og heller gå ned litt på motorstørrelse.

 

Nå er jeg en voksen mann, men her om dagen satt jeg meg i en 10 fot GH-jolle med 5 hk'er for å fiske litt. Følte meg overhodet ikke trygg i den båten. Plassen var alt for liten og båten gikk som en dass i sjøen.

 

Mulig du må ha en båt av den størrelsen for og holde deg innenfor reglelverket, men jeg vill mye heller ha en feks. GH14 med 5HK'er, enn en 9 fots balje med 9,9.

 

Alternativt så kan du kjøpe deg en gammel plastsnekke i 15-20 fots størrelse som gjør maks 7-8knop til en kanskje hyggeligere pris enn en nyere 9-fots båt. Dessuten så har du plass til alle vennene dine med bagasje.

Lenke til kommentar
9-10 fot da.

Er 13 år så det er bare en moro båt og jeg skal ha den bak selibåten når vi er på ferie så den kan ikke veie så mye.

Har dere noen linker eller noe sånt? :D

Anbefaler deg at du går inn på www.finn.no.

 

Der kan du filtrere søket såpass at du KUN sitter igjen med båter som dekker kritertiene dine.

Mye lettere...

Lenke til kommentar

finn.no og autodb.no ville jeg sjekket ut. Vanskelig for oss å finne båt til deg, når det er DU som skal ha båten, og det er DU som vet hvordan du vil ha båten og hvordan den skal se ut osv. Sjekk ut de to sidene, så kan du heller spørre oss når du har funnet noen så kan vi være med på å anbefale på de båtene du har funnet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...