Kiro Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hei alle bergensere og striler der ute. Nå som vi går mot mørke tider, hadde det ikke vært kjekt med et lite "Lyspunk" aka et forumtreff ? Planen som oppstod i Bergensere på forumet? var å ha "forum Halloween Party",med kostymekonkurranse og hele pakken Hva sier du ,Er du med ? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Mye mulig, om jeg faktisk får kjøpt meg/laget kostyme. Er litt travelt en måned før eksamen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg vil i hvert fall! Det hadde vært hundre prosent awesome! ^_^ Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Blargh. Det kommer i så fall til å være 90% gutter der. Jeg tør rett og slett ikke gå med kostymet mitt i et rom med 30 nerdegutter. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Blargh. Det kommer i så fall til å være 90% gutter der. Jeg tør rett og slett ikke gå med kostymet mitt i et rom med 30 nerdegutter. Både jeg og trådstarter er jenter. :') Lenke til kommentar
Birthe Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Kos dere... jeg er på jobb Lenke til kommentar
xersess Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Skal til Bergen 1.November kanskje, passer det? Eg kler meg ikkje ut foresten Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Skal til Bergen 1.November kanskje, passer det? Eg kler meg ikkje ut foresten Går da ikke ann å komme på Haloween-party u-utkledd. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jammen, han er jo så stygg så han trenger da ikke kle seg ut!! Lenke til kommentar
xersess Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Som forumbruker kan jo eg eigentleg bare kle meg ut som eit menneske, det vil jo uansett bli nytt. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 wow...dette blir et lite treff Er det ikke mer interesse? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 wow...dette blir et lite treff Er det ikke mer interesse? Hvis det hadde vært i Oslo, sååå. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Meeeeh. Oslo er ikke fin nok by til å kunne brukes som forumtreff-sted. XP Og det sier en ektefødt Oslogutt. Neida. Men vi i Bergen gidder ikke å dra helt til Oslo for å ha treff. Vi vil også ha treff. Desverre har interessen for slikt dabbet veldig av etter de første treffene. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 ARG. JEG vil komme. Men skal ikke til bergen da. Typisk altso. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Det er nok større sjanse for interesse rundt treffene hvis de tilpasses situasjoner hvor nerder føler seg komfortabel, i stedet for det motsatte? Blant nerder, hvor "utadvent" kanskje ikke er den egenskapen som slår deg først, så er nok ikke et utkledningsparty den rette veien å gå. Prøv et mer "vanlig" treff som tidligere, dvs spise evt kombinert med kino eller annet som gir et samtaleemne etterpå. Eventuelt mini-LAN-party. Selv om jeg (og jeg er nok en rimelig stor nerd) aldri har vært på LAN-party noensinne, så appellerer det nok bedre til den jevne datanerd. Inkluder en obligatorisk middag ute midt i det hele, og voila, så har du begge deler. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Har alltid hatt lyst til å være med på et forumtreff. Har lest utrolig mye her. veit hvem en del folk er. Ingen vet hvem jeg er hehe. Men bergen er kanskje litt langt unna Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Vi har jo hatt "normale" treff før. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 Detgår jo alltids ann å ha et "normalt" forum treff,er kjempe kjekt det Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Blargh. Det kommer i så fall til å være 90% gutter der. Jeg tør rett og slett ikke gå med kostymet mitt i et rom med 30 nerdegutter. Både jeg og trådstarter er jenter. :') Det gjør det ikke mindre sant. ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå