mcgroven Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 50 Cent: Blood on the Sand har fått ny utgiver. Les mer Lenke til kommentar
Skr3d3 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Haha! Sykt tåpelig:P Han er kansje butch og litt små tøff, men han er en rapper som er lam i halve trynet-_-' Han er ingen realtime soldier eller superhelt... Så imho så blir det litt patetisk:P Hva blir det neste? Eminem xD Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Må vel si meg enig at dette virker litt tåpelig. Laget et jævla skytespill om 50Cent? Ok. Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Håper dette blir epic fail. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Latterlig spill Åh, har du prøvd det? Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Haha! Sykt tåpelig:P Han er kansje butch og litt små tøff, men han er en rapper som er lam i halve trynet-_-' Han er ingen realtime soldier eller superhelt... Så imho så blir det litt patetisk:P Hva blir det neste? Eminem xD Eminem & Dr.Dre goes gangbanging feat. The Game Virker ikke akkurat helt lovende. Tror neppe jeg kommer til å kjøpe det. Endret 23. oktober 2008 av untouch4ble Lenke til kommentar
Eirrik Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Å hærregud korr teit. G-G-G-G-G-G-U NOT! stygg wankster.. :!: Haha! Sykt tåpelig:P Han er kansje butch og litt små tøff, men han er en rapper som er lam i halve trynet-_-' Han er ingen realtime soldier eller superhelt... Så imho så blir det litt patetisk:P Hva blir det neste? Eminem xD Helt enig dær. Blir litt for idiotisk å lage spill om en rapper x] Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Å hærregud korr teit. G-G-G-G-G-G-U NOT! stygg wankster.. :!: Haha! Sykt tåpelig:P Han er kansje butch og litt små tøff, men han er en rapper som er lam i halve trynet-_-' Han er ingen realtime soldier eller superhelt... Så imho så blir det litt patetisk:P Hva blir det neste? Eminem xD Helt enig dær. Blir litt for idiotisk å lage spill om en rapper x] Spillet er jo absolutt ikke OM 50 Cent. Han er bare karen man spiller som. Lenke til kommentar
mistabeen Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Latterlig spill Åh, har du prøvd det? Du er vel sikkert en av de som kommer til å kjøpe spillet. Have fun! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Latterlig spill Åh, har du prøvd det? Du er vel sikkert en av de som kommer til å kjøpe spillet. Have fun! Nja, tror ikke det. Føler ikke helt for å støtte 50 Cent, men hvis spillet er over the top, så kanskje jeg vurderer Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg tror dette spillet, i likhet med Shaq-Fu og Michael Jackson's Moonwalker, kan bli helt fantastisk, Vi må ikke glemme at både shaq og MJ har syslet med rapping! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg